בקשת הסבר והתיעצות מהירה.

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • בקשת הסבר והתיעצות מהירה.
    שרונה
    08/12/2011

    שלוםדוקטור אני בת 67 מבררת לגבי שיקום הפה.לסת עליונה ללא שיניים בתהליך של שיקום, בעקבות מחלת חניכיים ונסיגתה.עד לעקירות האחרונות נעזרתי בתותבת אקרילית רגילה. השאלות: מה ההבדל בין המשך תותבת על שתלים לבין השתלת שיניים מלאה מבחינת טיב השיקום ונוחות כולל אסתטיקה משיקולי עלות האם הפתרון של התותבת ראוי למרות החסרונות בהשואה להשתלה מלאה. האם ניתן בהמשך לשנות שיקום תותבת לשיקום בהשתלה מלאה וזאת שוב משיקולי עלות(יתכן שבהמשך יהיה קל יותר לממן) מבקשת תשובה מהירה היות והתהליך בעיצומו.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשת הסבר והתיעצות מהירה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשת הסבר והתיעצות מהירה. - תגובה

    ד``ר אבידן לרון
    08/12/2011

    שלום שרונה
    התשובה שאתן לך היא כללית בלבד ולא בהכרח מתאימה לך כי רק בהתאם למצב הפה והלסתות ניתן להמליץ על הפתרון הטוב יותר.
    באופן עקרוני שיקום קבוע על שתלים , לעומת שיקום של תותבת נסמכת על שתלים אמור להיות נוח יותר כי הוא קבוע, אין צורך להסירו בלילה או לאחר ארוחה, הוא קטן יותר ומדמה בצורה הטובה ביותר שיניים טבעיות. כל זאת בתנאי שמצב הלסתות והיחס בין הלסת העליונה לתחתונה והיחס בין הלסתות לשפתיים וללחיים מתאים לסוג זה של שיקום.
    לשאלתך השנייה, באופן עקרוני ניתן להוסיף שתלים בהמשך הדרך ולשנות את השיקום בהתאם.
    אני ממליץ לך בחום לפני שאת עושה צעדים שאינם הפיכים או שהם יקרים לשינוי, להתייעץ עם ממוחה לשיקום הפה ולשמוע ממנו מה הפתרון המתאים ביותר עבורך ומה האפשרויות לעתיד.
    בברכה
    ד"ר לרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו