מסובך ויקר..

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • מסובך ויקר..
    אני
    25/12/2012

    נולדתי עם שתי שיניים טוחנות ללא שורש (בלסת התחתונה), שנפלו ולא גדלו יותר.
    זה גרם לשיניים לשנות את צורתם, וכתוצאה מכך השן הקידמית התחתונה שלי נישברה (זה ניראה נוראי ומידרדר מרגע לרגע- מתפורר).
    הלכתי לרופא שיניים בישביל למלא את השן, אך הוא אמר לי שגם אם הוא ימלא אותה היא תישבר שוב, ביגלל שהצורה שלה לא מתאימה ללסת ולכן כול פעם שאני סוגרת את הפה, השן מקבלת מכה ונישברת.

    הוא אמר שאני צריכה לשים שני שתלים איפה שחסרות שיניים, לשים גשר, ורק אחרי זה ניתן יהיה למלא את השן השבורה.. אני מניחה שזה יקח הרבה זמן עד שהשיניים יתיישרו, ועד אז השן השבורה תעלם...

    זה גם הרבה מאוד כסף, ואני חיילת, הציעו להעזר ברופא שינים צבאי אך אני חוששת.

    האם הרופא הסביר לי נכון את המצב?
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסובך ויקר..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסובך ויקר.. - תגובה

    ד``ר אבידן לרון
    25/12/2012

    שלום לך אני
    קשה עד בלתי אפשרי לענות לשאלותייך, המצב נשמע מורכב ורציני אך
    צריך לבדוק אותך ולראות צילומים ע"מ לייעץ לך מה לעשות
    אני ממליייייייייץ לך לפנות למומחה לשיקום הפה באזור מגורייך בשלב ראשון, ותוכלי לקבל ממנו מושג מקצועי ומהימן על האפשרויות, עדיף אפילו להתייעץ עם שניים.
    בהצלחה
    ד"ר אבידן לרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו