ציפויי חרסינה

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • ציפויי חרסינה
    דינקה
    09/01/2013

    שלום,

    לפני כשלוש שנים שברתי 4 שיניים קדמיות. קדמית אחת לא שרדה את הנפילה ועשו לי טיפול שורש וכתר זירקוניה בשאר השיניים ציפויי חרסינה.

    על אף שהתוצאה יפה מאוד (למרות ששיני המקוריות היו גם יפות) איכות החיים נפגמה מאוד. אין יותר ביסים ונגיסות בסנדביצ'ים וכדומה, וכל האכילה נעשית בשיניים אחוריות לאחר חיתוך לחתיכות קטנות. מעבר לכך, מאז הטיפול נפלו כל הציפויים בזמנים שונים ועכשיו נפל ציפוי מאותה שן בפעם השניה, (קרה בלילה עם סד למניעת שחיקה).

    שאלתי: האם קיים דבק חזק שאיתו הציפויים לא נופלים? כרגע הציפויים מודבקים עם דבק צ'ויס. כשביררתי לגבי דבק לומינירס, נאמר לי שהוא אטום ובהדבקה ישנה את גוון או נראות השן. האם חזק יותר מהצ'ויס? או שנגזר עלי מדי כמה חודשים לחזור על ההדבקה?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפויי חרסינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפויי חרסינה - תגובה

    ד``ר אבידן לרון
    13/01/2013

    שלום דינקה
    ציפויי חרסינה אינם סוף לביסים ונגיסות מסנדוויצ'ים,
    משהו כאן אינו תקין, במידה ואין הרגלים שלך הגורמים להעמסת יתר על השיניים הקדמיות , כמו למשל חריקת שיניים או אחזקת חפץ כלשהוא בין השיניים, אין סיבה לנפילה חוזרת של הציפויים.
    יתכן וההכנה לציפוי לקויה או שהסגר אינו מאוזן כהלכה.
    אני ממליץ כי במידה ויפלו הציפויים שוב, תפני לרופא ההמומחה בביצוע ציפויים שיבדוק את הבעיה. חפשי מומחה לשיקום הפה עם נסיון רב בביצוע ציפויי חרסינה.
    בהצלחה
    ד"ר לרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו