כאבים בשיניים אחרי עקירה

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בשיניים אחרי עקירה
    שמואל
    22/05/2018

    עקרתי לפני שבוע שן בינה שמאלית תחתונה.
    טרם העקירה, כארבעה ימים לפני העקירה הייתה לי תחושת דופק ולחץ בשיניים השמאליות העליונות, וחשבתי שייתכן וזה קשור לשן בינה שגורמת ללחץ, אפילו שהיא תחתונה ותחושת הלחץ הייתה עליונה.
    היום, כשבוע לאחר העקירה יש לי את התופעות הבאות:
    1. כאב ודופק בשיניים השמאליות העליונות, אני חושב שתחושת הדופק מתגברת בזמן שכיבה במיטה.
    2. כאבים בהרבה מאוד שיינים- בתחתונות, בעליונות, בקדמיות- כאבים שדומים גם לכאב של חור בשן, וגם כאבים כמו התכווצות שרירים בשיניים עצמן.
    3. תחושת יובש באזור העקירה.
    4. טעם לא טוב מאזור העקירה, אפילו שעבר שבוע מאז העקירה.

    שאלתי היא- מה זה יכול להיות כל התחושות האלה, ובעיקר תחושת הלחץ והדופק שיש לי בשיניים השמאליות העליונות? שכאמור היו לפני העקירה, וממשיכות לאחר העקירה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בשיניים אחרי עקירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר גיא לוי
    30/05/2018

    נראה שמדובר בכמה בעיות בו בזמנית. עששת עמוקה ותגובת כא. לאחר עקירה. ממליץ להיבדק באופן מסודר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו