כאבים אחרי עקירה כירורגית

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים אחרי עקירה כירורגית
    אילנה
    20/08/2018

    שלום,
    לפני כמעט שבועיים עקרו לי שן בינה כלואה בתהליך כירורגי.הרופא לא נתן אנטיביוטיקה.אחרי כמה ימים של כאבים עזים בלי יכולת לפתוח את הפה הלכתי לרופא אחר שגם אמר שזה נורמלי ולא צריך אנטיביוטיקה.
    אחרי שבוע שעדיין הרגשתי קושי לפתוח את הפה הלכתי לרופא שלישי,שהסתכל על האיזור אמר שנראה טוב אבל מאוד הופתע שלא לקחתי אנטיביוטיקה אומר שעכשיו כבר לא כדאי.

    כבר כמעט שבועיים שאני לא יכולה כמעט לפתוח את הפה,מתעוררת בלילה מכאבים ושותה משכחי כאבים (למרות שלהבנתי מותר לקחת אותם רק כמה ימים).
    אני עושה שטיפות פה עם ליסטרין ומי מלח.בשבוע הראשון עשיתי שטיפות עם תרודנט.
    האם יש דרך כלשהי נוספת להקל על הכאבים או לזרז את תהליך ההחלמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן בינה

    ד``ר גיא לוי
    21/08/2018

    כאבים שבועיים לאחר מכן יכולים לנבוע ממספר גורמים. זיהום, באתר העקירה, כאבי שריר או רצועות מפרק. כדאי להיבדק ע"י מומחה פה ולסת לאבחן את הגורם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו