ביצוע השתלת שן

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • ביצוע השתלת שן
    שרון שלום
    05/12/2008

    ארבעה חודשים לאחר עקירה ביצעתי CT - תקין, ואחרי שבועיים השתלת שן אחת. במהלך הפרוצדורה התגלה כי איחוי העצם הטבעי לא הושלם מאז העקירה וכי קיימת רקמה שהסתירה את מצב העצם. ההשתלה הופסקה (ללא השתל) ועתה אני בתקופת החלמה. שאלותי: האם ניתן היה לראות את מצב העצם מבעוד מועד ? לטענת הרופא ה- CT לא איפשר לראות בעיה זו, מדוע ? האם לנסות ולהשלים ההשתלה בעוד 3-4 חודשים ? מה על הרופא לבצע כדי לימנע ממקרה דומה ולוודא ב- 100% כי מקום ההשתלה מוכן לביצוע השתל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביצוע השתלת שן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת שן

    ד''ר איל תגרי
    05/12/2008

    שלום, שאלה מעניינת, מקרה מעניין.
    בשימוש במכשיר CT טוב, היה על הרופא לראות את המצב בצילום.
    קשה לדעת מה גרם לכך, זיהום ? תהליך ריפוי לא תקין?
    קשה גם לדעת מה הכוונה. איזה רקמה ? מה הפריע ?
    התשובה גם תלויה בשאלה איזה שתל הוא ניסה להשתליל. ישנם שתלים שיתכן והיו מתאימים למצב זה....
    יש להמתין לריפוי , לבצע CT חדש
    ואולי ללכת לשמוע דעה שניה עם ה- CT הישן לפני שממשכיים עם אותו רופא..
    בהצלחה
    ד"ר תגרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו