מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- טיפול שיניים מקיף ביום אחד, האמנם?!מיטל06/01/2009
שלום, אני בת 24, ומגיל 4 עד גיל 19 ביקרתי באופן קבוע אצל רופאי השיניים. עברתי הכל: סתימות, עקירות, טיפולי שיננית, 3 טיפולים אורטודנטיים אצל 3 רופאים שונים (שנמשכו בסך הכל קרוב ל-10 שנים), ניתוח חניכיים (להוצאת שן קדמית כלואה ע"י טבעות), ובסופו של דבר אף עברתי שתל בשן הקדמית (השן הכלואה היתה מוזרה ונעקרה). כיום השיניים כמעט ישרות לגמרי (חלו תזוזות קלות מאוד מאז סיום הטיפול האחרון), יש לי דלקת חניכיים (שלדברי רופא השיניים - היא כרונית או גנטית), השיניים שלי זקוקות לטיפול שיננית (שמהטראומה של כל טיפולי השיניים אני דוחה עוד ועוד) וזקוקות להלבנה. (לפני כשנתיים ביצעתי טיפול מקיף לכל הסתימות שנוצרו בפה מאז גיל 19. אין לי מושג אם יש סתימות חדשות). בקיצור - בשביל כל מה שאני צריכה ורוצה לעשות - אני צריכה לבקר הרבה פעמים אצל רופאי השיניים - ושבעתי מכך... שמעתי שישנה אפשרות לעשות את כל הטיפולים ביום אחד. האם מדובר גם על היקף כה גדול של טיפולים? לאיזה סכום טיפול כזה יכול להגיע? בנוסף ביררתי בכמה מקומות שעושים הלבנות שיניים (זה הדבר שהכי מפריע לי) ואמרו לי שמכיוון שיש לי הרבה סתימות לבנות בשיניים קדמיות ושתל בשן הקדמית אין אפשרות לעשות הלבנה רגילה אלא אם כן יוציאו לי את כל הסתימות הלבנות ויעשו אותן מחדש בנוסף יחליפו לי את השתל. שאלתי היא איזה אופציה תיתן לי תוצאה של שיניים לבנות? האם ציפוי חרסינה או למינייט בא בחשבון? מה ניתן לעשות עם ההלבנה של השתל? ועוד שאלה לא פחות חשובה: אם עושים ציפוי חרסינה על כל השיניים - זה "חוסם" את החיידקים מלעשות חורים בשיניים - זאת אומרת - אם אעשה ציפוי חרסינה על כל השיניים לא אצטרך לבקר עוד אצל רופא השיניים??? פשוט נמאס לי מזה... תודה רבה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
ד''ר איל תגרי06/01/2009שלום מיטל
מרוב עצים לא רואים את היער. מרוב שאלות לא ניתן להבין מה את רוצה.
תכיני רשימת שאלות מסודרת.
תכנסי לאתר של האיגוד הישראלי לשיקום הפה, תבחרי שנים \ שלושה רופאים שנראים לך.
תגיעי לבדיקה, עם כל צילומי הרנטגן והשאלות שלך.
נקווה שתצאי עם תשובות !
בהצלחה ובבריאות
ד"ר תגרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מדידות לכתרים קבועים והחומר בו עושים שימוש
עששת עמוקה וקרבה למוך השן
שימור חיות השן - האם יש טיפול מתאים?
האם לעקור שן או שיש עוד סיכוי להציל אותה?
גשר מאקריל על שתלים בלסת שלמה עקב חריקת שיניים
סיכוי לשיקום שן כשיש דלקת בקצה השורש
הוראות לאחר עקירה והשתלת עצם וחשש מאי קליטה
דימום לאחר השתלת עצם בפה האם תקין?
גשר זרקוניה אפשר לעשות הלבנה בשיניים?
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




