שבר בשן קדמית

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בשן קדמית
    שירה
    07/04/2010

    לפני יומיים נשבר לי חלק מהשן הקדמית העליונה כתוצאה מנפילה ועברתי שחזור קומפוזיט. למרות שהחלק המשוחזר כמעט זהה לחלוטין לצבע השן הרי שניתן להבחין בקו החיבור בין השן לקומפוזיט וכשהשפתים מטילות צל השן נראית בעלת שני גוונים. האם ניתן באיזו דרך לקבל מראה אחיד לחלוטין? שאלה נוספת האם ציפוי חרסינה למשל לא יצור הבדל גוונים בין השן המצופה לאלו שלידה ולא צופו?אני בת 25פתח בחלון חדש הדפסת ההודעה הוספת תגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בשן קדמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בשן קדמית

    ד''ר איל תגרי
    07/04/2010

    שלום:
    אני מצער לשמוע. קורה, לא כייף, אך לא סוף העולם.
    כתלות בגודל השבר, לפעמים קשה להסתיר את "קו השבר", קו החיבור בין השחזור לשן, אך
    רופא טוב יכול להסוות אותו כך שלא יראה לעין בלתי מזויינת.
    עם זאת, יש לעקוב אחר התפתחויות נוספות, כגון חיות השן, מצב השורשים וכד'.
    כתלות בגודל השבר, בהחלט יתכן מקום לחזיתית חרסינה \ כתר
    אך זה כבר מצריך בדיקה יותר יסודית מאשר באתר אינטרנט....
    בבריאות ובאושר
    ד"ר תגרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו