סגירת רווח לאחר טיפול אורתודנטי

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • סגירת רווח לאחר טיפול אורתודנטי
    טל
    16/08/2010

    שלום רב,אני בן 25 ועומד בפני סיום של טיפול אורתודנטי של שנתיים,לאחר יעוץ עם האורתודנטית היא המליצה לי להתייעץ עם מומחה לשיקום הפה היות ונשארו לי שני רווחים בלסת התחתונה והעליונה בעקבות העקירות שעברתי,היא המליצה לברר אם יש אפשרות לבנות על השניים הקיימות כדי לסגור את הרווחים משום שלדעתה המשך הטיפול לסגור אותם יערך עוד שנה וגם אז לא ברור אם יסגרו או להוריד את הטבעות ולהשאר איתם יש לציין כי הרווחים הם לפני השיניים הטוחנות ולא ממש נראים לעין כאשר מדברים,מה כדאי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סגירת רווח לאחר טיפול אורתודנטי

    ד''ר איל תגרי
    17/08/2010

    מה שכדאי לעשות הוא לקחת את צילומי הרנטגן המעודכנים
    וללכת להתייעץ עם מומחה לשיקום הפה
    כבדרך אגב יש לציין כי ההתייעצות היתה צריכה להתקיים עוד בתחילת הטיפול
    ולא רק ב"סופו" או בשלב הערכה מחדש.
    במטופל המבוגר כל הטיפול צריך מלווה שיקומי.
    וכן, צריך בדיקה פיסית, דרך סיפורים באינטרנט זה לא מספיק
    תפתח את האתר של המומחים לשקום ותבחר אחד שקרוב ונוח לך להגיע...
    בברכה
    דר' תגרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו