מחלת חניכיים- עזרה דחופה

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • מחלת חניכיים- עזרה דחופה
    אורטל
    19/08/2010

    שלום רב,
    אני בת 28 ועישנתי בערך חמש שנים. במהלך החמש שנים הללו, נוצרו אצלי בעיות חניכיים, יש לי נסיגת חניכיים לא פשוטה, השיניים נראות ארוכות מן הרגיל וכן, השיניים הצהיבו ויש עליהן כתמים שלא ירדו גם אצל שיננית.
    במהלך השנה הרביתי לבקר אצל רופא שיניים שהמליץ רק על ניקויי אבנית- וכך עשיתי.
    בחודש האחרון נגמלתי מעישון ורציתי לדעת האם יש סיכוי שמחלת החניכיים תעבור?, האם יש סיכוי שהחניכיים ירדו מעט וכך השיניים ייראו פחות ארוכות?, האם יש סיכוי שהכתמים בשיניים ירדו במשך הזמן?
    כלומר, עד כמה ניתן לשקם את השיניים ובעיקר את החניכיים לאחר גמילה?, האם יש טיפול נוסף שיכול לשפר את מראה השיניים והחניכיים מלבד ניקויים?
    אני מתנצלת על כמות השאלות- אני קצת מבוהלת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת חניכיים- עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת חניכיים- עזרה דחופה

    ד''ר איל תגרי
    19/08/2010

    הבהלה שלך במקום, בהחלט יתכן כי גרמת לעצמך נזקים חמורים במהלך תקופת הזנחה זו
    וזה כנראה לא רק העישון, אלא גם הצטברות אבנית ועוד...
    לגופו של עניין, את מבינה שאת צריכה ייעוץ מקיף, לא כמה מילים דרך האינטרנט
    את צריכה למצוא מומחה לחניכיים, ולאחר בדיקה מקיפה לשמוע את דעתו, ולקבל אותה בכתב.
    וכמו שזה נשמע, את צריכה אח"כ למצוא עוד מומחה ולקבל חוות דעת שניה, וגם היא בכתב
    ולשבת עם קרוב משפחה ולפענח כל מה שכתוב ולוודא שאת מבינה מה כתוב ומה המשמעות
    ומה צריך או אפשר לעשות.
    ואז גם לפנות למומחה לשיקום שייתן דעתו על המצב
    כן, נשמע ארוך ומפרך, אבל אחרת הטיפול שלך יגיע לשוליים במקום להיות על דרך המלך.
    בהצלחה
    דר' תגרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה חשובה לד"ר תגרי

    ליאת
    20/08/2010

    ד"ר תגרי שלום רב,
    תודה לך על התיחסותך, עם זאת, פניתי לאתר זה על-מנת לקבל תשובה קצת יותר עניינית או אולי מכוונת ולא רק הפנייה למומחה ועוד מומחה שכן, זה ברור מאליו ומן הסתם לא אסתפק בפנייה לפורום...
    יש נימה של התנשאות וחוסר נעימות בדרך כתיבתך וניתן היה להעביר את הדברים באופן אחר.
    אודה לך באם לא תשיב לי על פנייה זו.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה של רופא אחר לדוגמא...

    ליאת
    20/08/2010

    הנה דוגמא לתגובה של רופא אחר:
    1.החניכיים עוקבות אחרי העצם כך שהשיניים ישארו"ארוכות"
    2.המשך ניקויים יעצור.יעכב את התופעה.
    3.ניתן לשפר צורה וכתמים בשיחזורים ישירים/כתרים.
    4.יש לבנות תכנית טיפול שמתאימה למקרה ולשם כך יש צורך בבדיקה עם צילומים

    כל טוב ובהנצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה של רופא אחר לדוגמא...

    ד''ר איל תגרי
    21/08/2010

    ל ליאת שלום:
    1. מעניין מה זה אומר עלייך אם את רוצה לכתוב תגובה ומבקשת שלא יענו לך.....
    2. לנושא תגובות תיאורתיות ראי תגובתי להלן:

    א. "תהחניכיים עוקבות אחרי העצם כך שהשיניים ישארו"ארוכות" .." לא נכון. בנסיבות רבות ניתן לבצע שינויי כותרת \ ניתוחי חניכיים כך שהשיניים לא תראנה ארוכות יותר.

    ב. "המשך ניקויים יעצור.יעכב את התופעה." לא תמיד. ישנם אנשים עם נטיה גנטית (הניתנת לבדיקה) למחלת חניכיים ובמקרים אלו יש להזהיר את המטופל שניקוי אמנם עשוי לעכב את התופעה אך המלחמה היא מלחמת נסיגה ולא מלחמת עצירה..

    ג. "ניתן לשפר צורה וכתמים בשיחזורים ישירים/כתרים." נכון, אבל מה המקרה שלך, לא תוכלי לדעת זאת אלא לאחר בדיקה והתייחסות עינינית.

    ד. "יש לבנות תכנית טיפול שמתאימה למקרה ולשם כך יש צורך בבדיקה עם צילומים" נכון מאד.
    אבל מה חסר ?

    שהוא לא כתב לך שאת צריכה להקפיד לקבל תוכנית בכתב. כתובה \ מודפסת ובסופו של דבר גם חתומה על ידי המטופל והרופא.
    וללא תוכנית שכזו, כל הדיבורים הם באויר ולאחר שנה טיפול לא תוכלי לדעת האם עשו לך את מה שהבטיחו או לחילופין הבטיחו לך משהו שלא יכלו לקיים.
    ואת זה אני כתבתי לך..

    בברכה
    דר' תגרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ד"ר תגרי...

    אורטל
    21/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו