עקירת שמונה שיניים עליונות

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • עקירת שמונה שיניים עליונות
    שני שם טוב
    29/11/2010

    בן זוגי בן 52, עם אפילפסיה, ומחלת היצרות עורקים, עקר אתמול8 שיניים עליונות וקיבל תותבת שאותה הצליח להשאיר בפיו במשך חצי שעה בלבד, לאחר מכן סבל מרפלקס הקאה, החניכיים נפוחים והוא אינו מצליח להרכיב את התותבת, מאז העקירה עברו 26 שעות, הוא חש ברע, כנראה גם מסיבות פסיכולוגיות, גיל צעיר יחסית לאיבוד שיניים, ובנוסף טוען כי הוא חש עורק הצואר הצטברות של גוש דם קטן שמכאיב לו. אני מודאגת עד מאוד, ביקר מכך שאינו מצליח להרכיב את התותבת, וממצב רוחו הירוד, ןחוששת מהסתבכות ואי התאמה של התותבת. האם יש לכם עצות להקלה, לצמצום הנפיחות או איזושהיא תקווה/נחמה להציע לימים הקרובים?תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שמונה שיניים עליונות - תגובה

    ד``ר אבידן לרון
    01/12/2010

    שלום
    אני לא מבין, איפה הרופא שביצע את הטיפול, אני יודע כי למתרפאים של יש את הטלפון שלי וגם אחרי פרוצדורות פשוטות יותר הם יכולים להשיג אותי 24\7, הוא הכתובת המיידית!!!
    ולשאלתך, אין אפשרות לתת עצה\עזרה טלפונית, מלבד להשאיר את התותבת מחוץ לפה ולהגיע בהקדם לרופא המטפל.
    או שתמתאו מומחה לשיקום הפה שיקח על עצמו את המשימה.
    בהצלחה
    ד"ר לרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שמונה שיניים עליונות - תגובה - תגובה

    ד''ר איל תגרי
    01/12/2010

    אני תומך באופן מלא בתשובתו של דר' לרון
    ורוצה להוסיף לך שבמידת הצורך לא להסס וגם ניתן להגיע לחדר מיון
    ושם לקבל עזרה ראשונה כלשהי, או מח' כיר' פה ולסת בכל בית חולים במרכז הארץ.
    בבריאות !
    דר' תגרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת 8 שיניים עליונות

    שני שם טוב
    07/12/2010

    תודה על תגובתכם. מסתבר שרופאת השיניים שלנו, שהנה מומחית לשיקום פה, הודתה בטעות של עקירת שיניים רבות כל כך במקרה ספיציפי זה. צריך היה להעשות בשלבים. התנפחות והתגובה לעקירות לא איפשרו שימוש בתותבת הזמנית, והגוף, סבל מטראומה שגרמה גם לגוש בעורק שנעלם מאז, לאחר יומיים של סבל, הנפיחות ירדה קצת, ולאחר שיוף והתאמה נוספת של התותבת ניתן היה להשתמש בה, בכל יום קצת יותר שעות. בכל מקרה זה היה ועדיין אירוע מסוייט, לא היה לנו מושג שההסתגלות כל כך קשה, מסתבר שהנושא הוא טאבו אנשים שעברו את החוייה, לא משתפים בה. לאבד שיניים בגיל צעיר זה בדרך כלל סימן להזנחה,שנובעת מאוילות , או ממצב כלכלי גרוע.או מסוג של בריאות לקויה, כך שהטאבו דיי מובן. גם בפורומים ובאתרים השונים לא הייתה התייחסות רבה לנושא הפסיכולוגיטי ולקשיים הכרוכים באיבוד השיניים והבהסתגלות.
    נכוןלעשיו החשה היא להתארגןלקראת פיתרון טוב ואסטתי יותר, בתקווה שהתחום יתקדם מדעית בקרוב. שוב תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת 8 שיניים עליונות - תגובה

    ד``ר אבידן לרון
    07/12/2010

    בהצלחה
    ד"ר לרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו