רווח קטנטן בשיניים קדמיות עליונות

מנהל הפורום

ד"ר מאיר ממרייב
ד"ר מאיר ממרייב
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר ממרייב ללא פרסום בפורום
 
  • רווח קטנטן בשיניים קדמיות עליונות
    משה
    02/05/2011

    אהלן, אני בן 18 עוד מעט,
    יש לי מן רווח קטן מאוד מאוד בין השני שיניים הקדמיות העליונות, רווח
    שבאמת רואים רק מקרוב יחסית.

    חשוב להזכיר שכל השיניים שלי ישרות להפליא ומסודרות וביגלל זה אני לא
    הולך להשים בשום אופן גשר או כל מיני כאלה וזה גם ביגלל
    שהרווח הוא מאוד מאוד קטן אך מציק מקרוב בלבד.

    קבעתי תור לרופא בשבוע הקרוב אך לא יודע ממש מה להגיד לו, הבנתי
    שיש שני דברים שאני יכול לעשות שהם פתרון בשבילי, הראשון - ציפוי חרסינה.
    והשני - השלמה עם חומר מרוכב בצבע השן כמו של הסתימות.

    השאלה מה יותר מומלץ ויותר עמיד יחסית, האם כדאי ומומלץ לסגור
    את הרווח המאוד קטן הזה עם חומר מרוכב בצבע השן?

    אני חושב שכאן יתנו לי תשובה קצת יותר רצינית מאשר המלצת הרופא כאן לכן
    אני שואל כאן, תודה רבה רבה. (-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רווח קטנטן בשיניים קדמיות עליונות - תגובה

    ד''ר איל תגרי
    03/05/2011

    למשה שלום:
    יפה שאתה רוצה לטפל בעצמך.
    וגם יפה שאתה כבר יודע מהן האפשרויות באופן כללי.
    עם זאת, עדיין הנך צעיר. קח עמך את אבא או אמא לפגישת הייעוץ.
    ואם אתה כבר מראש יודע שאתה סומך על מה שנכתוב לך פה בפורום,
    יותר מאשר על הרופא - תחליף רופא עד שתמצא אחד שאתה סומך עליו !!
    ואז תטפל על סמך החלטה משותפת.
    ואם הרווח כל כך קטן - אז אולי לא לטפל ?
    בברכה
    דר' תגרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר די התייעצתי עם מי שצריך..

    משה
    03/05/2011

    קודם כל תודה רבה על ההתייחסות.

    ולשאלה,
    אתה חושב שלרווח הקטן הזה הפתרון יכול להיות השלמה קטנה
    עם חומר מרוכב בצבע השן? כי ברזלים כמו שאמרתי ושאר
    הדומים אני לא אשים ב 100%.
    השאלה לאיזה כיוון יותר ללכת, ציפוי חרסינה שזה קצת פחות
    נשמע לי או השלמה קטנה כמו שאמרתי עם החומר בצבע השן שזה גם מהיר?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר די התייעצתי עם מי שצריך.. - תגובה

    ד``ר אבידן לרון
    05/05/2011

    שלום משה
    כפי שאמר כבר ידידי, את האפשרויות אתה יודע, ומשאלתך השניה, אתה גם יודע את התשובה,
    קשה לתת לך עצה או דעה מקצועית ללא בדיקה שלך, באופן עקרוני השלמה עם חומר מרוכב, במידה ונעשית ע"י רופא מיומן, ובתנאי שהוא לא מוריד מחומר השן הבריא, אינה יכולה להזיק והיא הפיכה.
    מה שנשאר לך לעשות הוא לבחור את הרופא המתאים, תעזר בהורים שיעזרו בחברים ןתבקשו לראות עבודות דומות שביצע הרופא.
    ולא נותר לי אלא לאחל לך ...בהצלחה
    בברכה
    ד"ר לרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו