אם אני הולכת לים אז המקדם הגנה יכול להגן על העור מהשמש או שלא מומלץ?

מנהל הפורום

 יפית כהן
יפית כהן
לקביעת תור אצל יפית כהן ללא פרסום בפורום
 
  • אם אני הולכת לים אז המקדם הגנה יכול להגן על העור מהשמש או שלא מומלץ?
    מאיה
    07/09/2008

    היי הילה.
    אני בת 22 הייתי אצל רופא עור אחד שאיבחן אצלי רוזציאה אבל המליץ להתייעץ ברופא עור נוסף (מחר יש לי תור) אצלי זה התחיל די מוקדם האודם בלחיים בערך בגיל 17, אז הייתי פשוט מסווה את זה עם איפור אבל לא התייעצתי עם רופא עור בזמנו כי חשבתי שזה זמני וזה ייעלם... ובצבא התחלתי לקחת גלולות כי חשבתי שזה קשור לאקנה ואחרי חצי שנה זה נעלם לגמריי ואז הפסקתי עם הגלולות ואחרי חצי שנה נוספת האדמומיות חזרה ונשארה עד היום, בזמנו המשכתי עם הגלולות למשך שנה (כשהאודם חזר ) וזה לא עזר...לפעמים זה וורוד ורק כשאני בסביבה שהטמפר' גבוהות זה נהיה אדום...כרגע אני משתמשת בנוריטייט וזה מקל קצת על האודם...
    אם אני הולכת לים אז המקדם הגנה יכול להגן על העור מהשמש או שלא מומלץ?
    איך ניתן להקל ברוזציאה כמה שיותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מאיה

    08/09/2008

    הי מאיה וברוכה הבאה לפורום!
    אני ממש לא ממליצה לך להחשף לשמש, קרם ההגנה לא ימנע את החמרת המחלה בעת החשיפה לשמש וחום.

    על מנת שהמחלה לא תחמיר, רצוי להמנע מהדברים הבאים: (או לעשות אותם
    במינון נמוך מאוד)
    חשיפה לשמש, חום או קור עז, פעילות פיזית מאומצת, אלכוהול, אוכל חם,
    מאכלים חריפים, מקלחת חמה, לחץ נפשי (לא טוב לכל אחד...).
    (אוכל שגורם להחמרת המחלה הוא מאד סובייקטיבי, יש שטוענים שיוגורט /עגבניות/ שמרים/אוכל מטוגן ועוד, לא עושה להם טוב).

    רצוי לשמור על היגיינה, להשתמש בסבון היפואלרגני ומים פושרים/קרים ולא
    לשפשף את הפנים, עדיף לתת לפנים להתייבש לבד ולא לשפשף עם מגבת.

    ממה שאת כותבת, אני מבינה שאת מתאפרת, אני מאוד ממליצה לשים מייק אפ, הוא גם מסווה וגם מגן על העור.

    חשוב שתסגלי לעצמך דרך חיים שתתאים גם למגבלות המחלה וגם לנפש.
    אני מבינה שגילוי המחלה הוא מאוד טרי, ואני יודעת שלכל שינוי לוקח זמן הסתגלות.
    עכשיו שאת יודעת מה יש לך את יכולה לעשות בחירות שיותר נכונות לך.

    אני מאחלת לך המון הצלחה! אשמח אם תשתפי אותי בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוזציאה

    מאיה
    09/09/2008

    התחלתי להתאפר כשהתחילה האדמומיות בלחיים (בלית ברירה) עד היום הייתי משתמשת בקונסילר (רק באיזור האודם ולגבי היום אני לא יודעת אם כדאי להמשיך להשתמש בקונסילר...), בפודרה ובסומק... יש מייק אפ של חברה מסויימת שאת יכולה להמליץ עליו? לפני שיוצאים מהבית כדאי לשים מקדם הגנה ומעל את המייק אפ? ולגבי הסרת איפור עד היום השתמשתי במגבונים והבנתי שזה לא טוב איזה מסיר איפור כדאי להשתמש? קראתי בפורום שכתבת שקראת שיש אמריקאים שהצליחו להחלים מהמחלה... את יכולה בבקשה לתת לי קישור לכתבה? תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מאיה!

    09/09/2008

    הי מאיה,

    אני משתמשת במייקאפ-
    Clarins, Souffle de Teint, Oil free
    פודרה וסומק של Loreal
    בקוסמטיקה זה בדרך כלל תהליך של ניסוי וטעיה... תצטרכי לנסות עד שתמצאי את האיפור שיתאים לך.

    לגבי הסרת המייק אפ והאיפור-
    אני ניסיתי כל מיני תכשירים להסרת המייקאפ, ומה שמצאתי שהכי עובד בשבילי:
    1. שוטפת את הפנים במים פושרים וסבון של young, careline, תרחיץ פנים עדין במיוחד, לעור רגיל-שמן, היפואלרגני.
    2.לאחר מכן אני משתמשת במסיר איפור (אני שמה כמות נדיבה על צמר גפן רך מאד, שמיועד להסרת איפור)
    careline, make-up remover, מסיר איפור פנים ועיניים, היפואלרגני, לכל סוגי העור.
    3. שוב שוטפת את הפנים בעדינות עם הסבון של young.
    4, נותנת לפנים להתייבש לבד ושמה את המשחה שרופא העור רשם לי בשביל הרוזציאה (רוזקס או אלידל).
    אני יודעת שזה נשמע ארוך מידיי, אבל זה לא לוקח יותר מ- 10 דקות. וזה שווה את זה, אני עושה את זה כבר שנתיים.

    בקשר לאנשים שכתבו בפורום באנגלית, שטענו שהחלימו מרוזציאה : (נתקלתי בזה במספר מיקרים שקראתי בפורום בעבר, ניסיתי לאתר כמה לינקים)-

    http://rosacea-support.org/community/viewtopic.php?
    f=13&t=17&p=5435&hilit=how+i+cured+my+rosacea#p5435

    http://rosacea-support.org/community/viewtopic.php?f=5&t=542&p=5260&hilit=how+i+cured+my+rosacea#p5260

    זה האתר: http://rosacea-support.org/community/index.php
    יש עוד מקרים שבהם אנשים כתבו על כך, צריך פשוט לקרוא ולחפש.

    בהצלחה! אשמח אם תעדכני אותי גם בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו