מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אם אני הולכת לים אז המקדם הגנה יכול להגן על העור מהשמש או שלא מומלץ?מאיה07/09/2008
היי הילה.
אני בת 22 הייתי אצל רופא עור אחד שאיבחן אצלי רוזציאה אבל המליץ להתייעץ ברופא עור נוסף (מחר יש לי תור) אצלי זה התחיל די מוקדם האודם בלחיים בערך בגיל 17, אז הייתי פשוט מסווה את זה עם איפור אבל לא התייעצתי עם רופא עור בזמנו כי חשבתי שזה זמני וזה ייעלם... ובצבא התחלתי לקחת גלולות כי חשבתי שזה קשור לאקנה ואחרי חצי שנה זה נעלם לגמריי ואז הפסקתי עם הגלולות ואחרי חצי שנה נוספת האדמומיות חזרה ונשארה עד היום, בזמנו המשכתי עם הגלולות למשך שנה (כשהאודם חזר ) וזה לא עזר...לפעמים זה וורוד ורק כשאני בסביבה שהטמפר' גבוהות זה נהיה אדום...כרגע אני משתמשת בנוריטייט וזה מקל קצת על האודם...
אם אני הולכת לים אז המקדם הגנה יכול להגן על העור מהשמש או שלא מומלץ?
איך ניתן להקל ברוזציאה כמה שיותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מאיה
08/09/2008הי מאיה וברוכה הבאה לפורום!
אני ממש לא ממליצה לך להחשף לשמש, קרם ההגנה לא ימנע את החמרת המחלה בעת החשיפה לשמש וחום.
על מנת שהמחלה לא תחמיר, רצוי להמנע מהדברים הבאים: (או לעשות אותם
במינון נמוך מאוד)
חשיפה לשמש, חום או קור עז, פעילות פיזית מאומצת, אלכוהול, אוכל חם,
מאכלים חריפים, מקלחת חמה, לחץ נפשי (לא טוב לכל אחד...).
(אוכל שגורם להחמרת המחלה הוא מאד סובייקטיבי, יש שטוענים שיוגורט /עגבניות/ שמרים/אוכל מטוגן ועוד, לא עושה להם טוב).
רצוי לשמור על היגיינה, להשתמש בסבון היפואלרגני ומים פושרים/קרים ולא
לשפשף את הפנים, עדיף לתת לפנים להתייבש לבד ולא לשפשף עם מגבת.
ממה שאת כותבת, אני מבינה שאת מתאפרת, אני מאוד ממליצה לשים מייק אפ, הוא גם מסווה וגם מגן על העור.
חשוב שתסגלי לעצמך דרך חיים שתתאים גם למגבלות המחלה וגם לנפש.
אני מבינה שגילוי המחלה הוא מאוד טרי, ואני יודעת שלכל שינוי לוקח זמן הסתגלות.
עכשיו שאת יודעת מה יש לך את יכולה לעשות בחירות שיותר נכונות לך.
אני מאחלת לך המון הצלחה! אשמח אם תשתפי אותי בהמשך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוזציאה
מאיה09/09/2008התחלתי להתאפר כשהתחילה האדמומיות בלחיים (בלית ברירה) עד היום הייתי משתמשת בקונסילר (רק באיזור האודם ולגבי היום אני לא יודעת אם כדאי להמשיך להשתמש בקונסילר...), בפודרה ובסומק... יש מייק אפ של חברה מסויימת שאת יכולה להמליץ עליו? לפני שיוצאים מהבית כדאי לשים מקדם הגנה ומעל את המייק אפ? ולגבי הסרת איפור עד היום השתמשתי במגבונים והבנתי שזה לא טוב איזה מסיר איפור כדאי להשתמש? קראתי בפורום שכתבת שקראת שיש אמריקאים שהצליחו להחלים מהמחלה... את יכולה בבקשה לתת לי קישור לכתבה? תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מאיה!
09/09/2008הי מאיה,
אני משתמשת במייקאפ-
Clarins, Souffle de Teint, Oil free
פודרה וסומק של Loreal
בקוסמטיקה זה בדרך כלל תהליך של ניסוי וטעיה... תצטרכי לנסות עד שתמצאי את האיפור שיתאים לך.
לגבי הסרת המייק אפ והאיפור-
אני ניסיתי כל מיני תכשירים להסרת המייקאפ, ומה שמצאתי שהכי עובד בשבילי:
1. שוטפת את הפנים במים פושרים וסבון של young, careline, תרחיץ פנים עדין במיוחד, לעור רגיל-שמן, היפואלרגני.
2.לאחר מכן אני משתמשת במסיר איפור (אני שמה כמות נדיבה על צמר גפן רך מאד, שמיועד להסרת איפור)
careline, make-up remover, מסיר איפור פנים ועיניים, היפואלרגני, לכל סוגי העור.
3. שוב שוטפת את הפנים בעדינות עם הסבון של young.
4, נותנת לפנים להתייבש לבד ושמה את המשחה שרופא העור רשם לי בשביל הרוזציאה (רוזקס או אלידל).
אני יודעת שזה נשמע ארוך מידיי, אבל זה לא לוקח יותר מ- 10 דקות. וזה שווה את זה, אני עושה את זה כבר שנתיים.
בקשר לאנשים שכתבו בפורום באנגלית, שטענו שהחלימו מרוזציאה : (נתקלתי בזה במספר מיקרים שקראתי בפורום בעבר, ניסיתי לאתר כמה לינקים)-
http://rosacea-support.org/community/viewtopic.php?
f=13&t=17&p=5435&hilit=how+i+cured+my+rosacea#p5435
http://rosacea-support.org/community/viewtopic.php?f=5&t=542&p=5260&hilit=how+i+cured+my+rosacea#p5260
זה האתר: http://rosacea-support.org/community/index.php
יש עוד מקרים שבהם אנשים כתבו על כך, צריך פשוט לקרוא ולחפש.
בהצלחה! אשמח אם תעדכני אותי גם בהמשך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אדמומיות באף ונימים בולטים בצבע כחול
שימוש ברטינול רפואי ללא חשיפה לשמש
שימוש בג`ל דואק והאם אפשר להיחשף לשמש
האם יש לי רוזציאה סובל מאדמומיות
רוזציה דרמטיטיס וקומפרוז בפנים- לייזר
רופאים מומלצים לטיפול ברוזציאה
טיפול ברוזאציה עם Invermectin 0.5% והופעת כתמים לבנים
התייעצות בטיפול ברוזאציה- איך כדאי לטפל
טיפול באקנה כתוצאה מרוזציאה
טיפול ברוזיצאה קרמים טבעיים
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

