שאלה

מנהל הפורום

 יפית כהן
יפית כהן
לקביעת תור אצל יפית כהן ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יפית
    05/10/2008

    היי, עכשיו שמתחיל החורף רציתי לדעת: איזה עונה יותר קלה ונוחה לחולי רוזציאה, ולמה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יפית

    05/10/2008

    מעבר לעובדה שלכל חולה רוזציאה יש העדפות משלו, יש כמה דברים משותפים:
    גם לחורף וגם לקיץ יש חסרונות ויתרונות, קשה לי לומר איזו תקופה עדיפה עלי...

    בקיץ רוב המקומות ממוזגים, כמו מקומות עבודה, מרכזי קניות, משרדים, מסעדות, מרפאות, תחבורה ציבורית וכו'.
    במקרים הנדירים שלא מדליקים מיזוג, יותר קל ונורמטיבי לבקש שידליקו מזגן בתקופת הקיץ, רוב האנשים יעדיפו מיזוג ואין תחושת אי נעימיות לבקש שידליקו מזגן.
    יותר קל במפגשים עם אנשים וחברים במקומות סגורים.
    אבל לעומת זאת, חם מידי להסתובב בחוץ בשעות החום.
    בשיא הקיץ, יש מקרים גם שלא נעים להסתובב בחוץ גם בערב.
    טיולים בטבע בארץ לא באים בחשבון.
    את כל הקניות שלי אני עושה במרכזי קניות ולא מסתובבת בחנויות ברחוב, אלא אם כן הן פתוחות בשעות הערב.

    בחורף, זה הפוך, יותר קל בחוץ מאשר בתוך מקומות סגורים.
    היו מקומות עבודה שעבדתי בהם בעבר, שהדליקו חימום, זה היה בלתי נסבל ונאלצתי לעזוב בגלל זה.
    אני יכולה לומר לך שלקניון בחורף כשיש חימום אני לא מסוגלת להכנס או לשהות שם יותר מידי זמן, אבל אני יכולה לעשות קניות בחנויות ברחוב.
    בימים קרים, אני יכולה לעשות טיולים בטבע, או סתם טיולים בערים במשך היום.
    אני יכולה לומר לך שיש ימים, שלא קרים במיוחד (הרי הטמפרטורות בחורף בארץ מאוד מגוונות) כאשר רוב האנשים לובשים ארוך (כי באמת קר להם או שפשוט לובשים ארוך מתוך נורמה חברתית), לי מתחשק ללבוש קצר... פשוט נעים לי ואני לא מרגישה צורך להתכסות בבגדים ארוכים... מה שיכול להראות חריג...., בקיץ יותר קל מבחינת הלבוש. כבר התרגלתי לתגובות כמו "מה לא קר לך?!" ,"את תחטפי צינון!!!" ... :-)

    בכל עונה אני משתדלת לנצל עד תום את כל הדברים שאני יכולה לעשות ולהנות מהעונה עד כמה שניתן!

    מקווה שעזרתי, שיהיה חורף גשום (ו...קריר)
    בברכה








    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו