שאלה

מנהל הפורום

 יפית כהן
יפית כהן
לקביעת תור אצל יפית כהן ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    חני
    26/10/2010

    שלום רב,
    אני בת 25 עם רוזציאה. לאחרונה, בעקבות מראה הפנים הלא אסטטי, התחלתי להימנע מאנשים ופיתחתי חרדה חברתית. אני נמנעת ממפגשים עם חברות וכו' מאחר שאני מרגישה שאני לא נראית טוב. האם יש לכן הצעות בשבילי?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חני

    02/11/2010

    ברוכה הבאה לפורום!

    אני מבינה אותך לגמרי,
    תהליך ההסתגלות לשינוי יכול להיות לא קל, במיוחד שהוא לא רצוי.

    מבחינת החרדה החברתית, גם לי היתה תקופה כזאת,
    הייתי ממש צריכה להלחם ולחשוב חיובי, לשים את תשומת הלב החוצה,
    ממש לתרגל את זה, במקום לחשוב על איך אני נראת ומה יגידו, פשוט החלטתי להתעלם ולשים דגש במה שעושה לי טוב, התחברתי לאנשים שחיזקו אותי ועשו לי טוב.
    זה נורא תלוי בסוג החברים שאנחנו בוחרים לעצמינו, חברים שלך ביקורתיים?

    מה שלי עזר זה קודם כל לקבל את המצב, גם מבחינת המראה וגם מבחינת מגבלות הפיזיות.
    לי עזר מאוד כשהתחלתי להתאפר, במיוחד כששמתי מייק אפ, לא רואים את המחלה וכך יותר קל. את מתאפרת בדרך כלל?
    זה בהחלט החזיר לי את הבטחון גם במראה שלי.

    אשמח לשמוע ממך שוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו