כאבי בטן עם האוכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן עם האוכל
    פ.
    05/09/2011

    שלום,
    אני בת 30 ולרוב בריאה.
    בשנים האחרונות אני סובלת מהתקפים של כאבי בטן קשים מאד ונמצאת בבירור אצל גסטרואנטרולוג (בדיקות אולרטא-סאונד והליקובקטר לא העלו כלום). מדובר בהתקפים של מעין "צירים" - כאבים חזקים מאד (ממש משתקים) בבטן העליונה וימינה, שנמשכים כדקה וחולפים. ההתקף נמשך בדרך ככל כיומיים.

    אך שאלתי נוגעת לתופעה אחרת - הרבה פעמים, כשאני אוכלת, האוכל גורם לי לכאב בטן. מין התכווצות חריפה וכואבת מאד בבטן, שעוברת אחרי כמה שניות. יש לציין שהכאב מגיע בד"כ בתחילת הארוחה ואחרי שהוא מופיע לא זכור לי שהוא מופיע שוב במהלך הארוחה. האם מוכרת תופעה כזו? האם היא יכולה להיות קשורה להתקפים האחרים? האם היא יכולה להיות קשורה למעי רגיז?

    תודה וסליחה על המייל הארוך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן עם האוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן עם האוכל - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    05/09/2011

    אם הכאב מוקל לאחר מעבר גזים או יציאות הוא יכול לענות להגדרה של מעי רגיז.
    את יכולה למשך 10 ימים לנסות קולוטל חצי שעה לפני הארוחה (הוא מונע התכווצויות במעי שאופייניות לאחר האוכל) ולראות האם יש הטבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו