דם בצואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דם בצואה
    אורטל
    12/12/2011

    אני בת 22,לא שותה,לא מעשנת ולא עוסקת בספורט .
    כבר מס' שנים סובלת מכאבים קלים באזור הבטן התחתונה אך כל פעם שהתלוננתי על כך-הרופאה נתנה לי הפנייה לבדיקת דם ובדיקת צואה ותרבית צואה ומאחר ולא גילו דבר חריג-הניחו שמדובר כנראה "רק בגזים" (למרות שבתקופה האחרונה אני נמנעת מלשתות מוגז ולאכול מאכלים פיקנטיים למיניהם ועדיין יש לי מדי פעם כאבים).לפני כשנה וחצי עשיתי בדיקת אולטרסאונד כללית ולא נמצא דבר חריג.כמו כן,לפני כשנתיים עשיתי בדיקת נשיפה להליקובקטור-התוצאה תקינה.
    בימים האחרונים הופיע לי דם אדום בהיר בצואה ולא רק על הנייר.חשוב לציין-הצואה שלי סדירה-אין שילשולים או עצירויות פתאומיות,יש לי סדק בפי-הטבעת שאני מטפלת בו בזידיפין,יש לי יציאות פעמיים-שלוש ביום ולאחר שאני נוטלת כדור פרוביוטיקה הכאבים נחלשים,השאלה שלי:
    יכול להיות שמדובר בהתחלה של היווצרות מחלת מעיים/סרטן המעי הגס למרות גילי הצעיר ולמרות שזה לא היה במשפחה?אני נורא חוששת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם בצואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    15/12/2011

    כאבים בבטן תחתונה מספר שנים בבת 22 אינם חשודים בכלל לסרטן מעי גס. מעט דם בניגוב לרוב מכוון לטחורים. כדאי לפנות לפרוקטולוג לבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו