בטן נפוחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בטן נפוחה
    לימור
    20/12/2011

    שלום לכולם,
    אני מנסה לפתור בעייה שמציקה לי מאוד. בת 40 בריאה,לפני חודש בערך חשתי חוסר נוחות בבטן,יכול להיות שזה היה גסטרטיטיס זה התבטא בחוסר תיאבון,בחילות חזקות,רגישות לטעמים(לא,אני לא בהריון)וכן שמתי לב שהבטן פתאום התנפחה לה,יותר באזור המעיים ,בטן עליונה,חשבתי שהתופעה הזאת תחלוף כאשר ארגיש טוב יותר אבל חלפה לה תקופה והבטן עדיין נפוחה מאוד כמו בחודש חמישי,ניסיתי הכל,אני בדיאטה חריפה,לוקחת חיידקים בריאים אדיפולוס וכדומה והבטן מסרבת לרדת. הדבר מוזר מאוד וגם מציק מכיוון שמאז ומעולם הייתי שטוחת בטן ומאוד גאה בזה,נראה מוזר והזוי הגודל שלה כרגע. עשיתי בדיקת הליקובקטור יצא שלילי,יכול להיות שיש לי אלרגיה למזון? ללקטוז? איך אני פותרת את זה? אני אובדת עצות.
    נ.ב. יש לי גם מעי רגיז אבל מעולם זה לא התבטא בזה.

    שמעתי גם שזה יכול להיווצר עקב מצב נפשי?

    תודה וסליחה על האורך,אני פשוט נואשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטן נפוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטן נפוחה - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    24/12/2011

    תפיחות הבטן יכולה להיות חלק ממעי רגיש/מתח נפשי/גסטריטיס ועוד הרבה סיבות. בסה"כ למרות התסכול הרב חודש אינו תקופה ארוכה ועדיין קיימת אפשרות סבירה שזה יחלוף כלעומת שבא. העובדה שעושים הרבה דברים במקביל אינה עוזרת לקצר תהליכים של ריפוי. אם זה לא יחלוף בעוד חודש תפני להתייעצות עם רופא גסטרו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו