המשך טיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך טיפול
    דודי
    04/02/2012

    שלום!

    אני סובל מעצירות מהבחרות.
    לפני חודש וחצי התחילו לי כאבי בטן
    מאחר ואחי נפטר מסרטן בכבד. קצת נבהלתי כשהכאבים לא עברו גם אחרי עשרה ימים.
    עשיתי אולטרה סאונד, סי טי בטן וגסטרוסקופיה והכל תקין.
    דיברתי עם הרופא המשפחה ואמר לי שנשאר לעשות קולונסוקופיה. אך רופא הגסטרו טען שעשיתי לפני שלש שנים. ועושים כל חמש עשר שנים תלוי במקרה.
    אומנם הכאבים פחתו אך עדיין כואב לי ועדיין חש משהו בבטן.
    האם הרופא לא רוצה לתת לי קולונוסקופיה בגלל שזה מסוכן או בגלל שזה יקר לקופה?
    אין לי בעיה לעשות את זה באופן פרטי. אז מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך טיפול - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    07/02/2012

    תיארת "כאבי בטן". לא כל כאב בטן מצדיק קולונוסקופיה, תלוי במיקום וכו'. קולונוסקופיה מומלצת כל 10 שנים אם אין סיפור משפחתי כי זה משך הזמן בו מתפתחים גידולים במעי. אם יש סיפור משפחתי ההמלצה היא כל 5 שנים. שיקול נוסף הוא מה היתה איכות הבדיקה הקודמת, הגיל שלך ועוד הרבה פרטים שחסרים.
    בלתי אפשרי על סמך הנתונים שמסרת להחליט האם מומלץ לבצע קולונוסקופיה חוזרת, ולא כדאי להצע בדיקה אם אם בה צורך לנוכח העובדה שהיא כרוכה בסיכון (קטן ככל שיהיה, אבל אם קורה הוא משמעותי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו