בעיות ביציאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות ביציאה
    אבי
    20/02/2012

    אמי בת 94 עברה אירוע מוחי לפי 9 שנים הגבלה בתנועה בצד שמאלי הולכת מעט כ- 20 צעדים עם הליכון - עברה לפי 7 שנים החלפת מפרק ירך - סובלת מאסטמה קשה מטופלת במשאף סטרואידים ובאנלציה, סובלת מלחץ דם מטופלת בתרופה איקוקור וכן בפלאביסק לדילול דם . מזה שנים סובלת מבעיות ביציאה וקשיים בהטלת שתן מטופלת תקופה ארוכה בלקסאדין 2-3 כדורים (כמות גדולה יחסית) ביום וכן בסירופ אביקל ולפעמים בשמן זית למרות זאת יש קשיים ומאמץ ביציאה שגורם להחרפת האסטמה - בעבר עברה צילום מעיים ונאמר כי המעברים פתוחים למרות הקושי ביציאה. שאלתי היא באיזה שלב כדאי לערב קטטר וכן צינור ליציאה ע"מ להקל על הסבל אודה לך על תשובתך - נכון להיום אין חסימת מעיים או עצירת שתן וכן מה היא הפרוצדורה לצינור יציאה ? תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות ביציאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ביציאה - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    21/02/2012

    לגבי קטטר שתן אני לא הכתובת אבל צריך לקחת בחשבון שקטטר קבוע פירושו של דבר זיהומים חוזרים בדרכי השתן וכדאי להימנע מזה ככל שניתן. אין כזה דבר "צינור ליציאה". אם יש קושי להתרוקן אפשר להיעזר בחוקן כמו מיקרולט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו