טעם לא טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעם לא טוב
    מישהי
    13/04/2013

    שלום רב
    אני בת 42 סובלת המון שנים מהליקובטר שמתעורר פעם או פעמיים בשנה ומטופלת בהתאם .בשנה האחרונה אני נורא סובלת מגזים נפיחות ומה שהכי מפריע הטעם המגעיל על הלשון זה טעם מר מאוד שמופיע בעיקר לאחר אוכל ובזמן אכילת דברים מתוקים .
    עשיתי ניסיון והתחלתי לשתות שתיה עם סוכרזית ואכן אין טעם מריר ושוב חזרתי לשתות עם כפית סוכר ואז הופיע הטעם המריר .
    ובעיה נוספת שמאוד מפריעה זה אחריי אוכל בין אם זו ארוחה קלה או ארוחה כבדה אינני מצליחה לישון בלילות כאביי בטן מאזור הטבור לאיזור החזה ותחת הצלעות אני מזיעה ואז מקיא ויש רגיעה אני כבר לא יכולה לאכול בשר גבינות המון מאכלים שבעבר הייתי מסוגלת לאכול היום כבר לא . רופא המשפחה טוען שאין צורך ברופא גסטרו ומשנה לעיתים תכופות כדורים תחילה קבלתי לנטון פעמיים ביום שלא השפיע בכלל אחר"כ עברנו ללוסק הלוסק המקורי כן עזר אבל היום כבר לא מאשרים אותו אז עברנו לאומפרדקס פעמיים ביום שהקל במידה רבה אך כעבור כמה חודשים שוב הכל חזר ואז עברנו למוטוליום שהקל בצורה משמעותית ושוב רק לחודשיים שלושה כרגע אני עם נקסיום ללא השפעה בכלל
    מה עליי לעשות?אנא עצתכם

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעם לא טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעם לא טוב - תגובה

    פרופ' נחום ויסמן
    25/04/2013

    פורום זה לא מיועד לתת תשובות להיסטוריה כל כך מפורטת וכללית. פמי לרופא גסטרואנטרולוג לבירור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו