אולטרסאונד בטן עליונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולטרסאונד בטן עליונה
    סיגלית
    15/04/2013

    בהמשך לבדיקת גסטרוסקופיה שנעשתה בגלל תלונות שלי על כאבים בקיבה ולחץ בגרון ותופעות של רפלוקס מאוד מציקות, עשיתי אתמול אולטרסאונד בטן עליונה. ביקשתי מרופא המשפחה היום לבדוק את התשובה והוא אמר שיש ממצא של חמש ציסטות בכבד בגדלים של כ 22 מ"מ. יש לי תור לגסטרולוג בעוד שבועיים ותור לצילום בריום בעוד שבוע.
    האם הממצא מסוכן? האם יכול להסביר את התחושות שלי?
    לפעמים אני חשה כאבים קלים, מעין חוסר נוחות, בצד ימין באזור המותן מאחור, האם יש קשר. האם העובדה שנמצא נוזל מרתי בקיבה בבדיקת גסטרו קשורה באיזשהו אופן לעניין?
    אנא מבקשת תשובה. והאם עלי לנסות להקדים את התור לרופא.

    בת 63
    בבדיקת גסטרוסקופיה אובחן בקע סרעפתי, ושט ללא דלקת, בקיבה דלקת קלה והפרשה מרתית מוגברת יחסית.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולטרסאונד בטן עליונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטרסאונד בטן עליונה - תגובה

    פרופ' נחום ויסמן
    25/04/2013

    קשה לי להגיד כי הממצא יכול להיות מספר דברים אך נראה לי שיש סיכוי גדול שמדובר בשינויים בכלי דם הקרויים המנגיומות. רופא גסטרואנטרולוג יסביר לך וימשיך לברר. לדעתי אין צורך להקדים את התור אלא אם את חוששת ורוצה להרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו