גסטרוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גסטרוסקופיה
    רינת
    27/02/2009

    שלום רב בת 51 עברתי גסטרוסקופיה בעקבות כאבי בטן במקביל לטיפול במיקרופירין- ממצאי הבדיקה: ושט ומעבר קיבה בגובה 40 ס"מ עם לשונית אחת של רירית אדומה העולה כ-1 ס"מ מעל המעבר, ביופסיות. קיבה והיפוך-ארוזיה נודולרית באנטרום, ביופסיות. בצל התרסריון וחלק שני-תקין. מסקנות: חשד לושט ע"ש בארט סגמנט קצר, גסטרופיה קלה באנטרום. suspected barre'tts esophagus short-segment C0m1-prague classification antral gastropathy with nodular erosion-hp? aspirin-? מה פירוש המימצאים הללו? בתודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גסטרוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גסטרוסקופיה

    ד''ר אהוד מלצר
    01/03/2009

    ושט ע"ש בארט הוא שינוי ברירית הושט כתוצאה מגירוי ממושך של חומצה. במידה וקיים בארט הדבר דורש מעקב תדיר של גסטרוסקופיה עם נטילת ביופסיות בדרך כלל אחת לשלוש שנים מאחר וזהו מצב המגדיל במעט את הסיכון לממאירות של הושט (דגש על "מעט"!!!). יחד עם זאת ע"מ לאבחן בארט חייבים לחכות לתשובת הביופיות. לא כל "לשונית אדומה" היא בארט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו