טיפול לחיידק הליקובטר פילורי ווירוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול לחיידק הליקובטר פילורי ווירוס
    איקה
    24/04/2009

    שלום ,

    אני בת 48 , התגלה לי בגסטרוסקופיה , חיידק הליקובקטר פילורי(עקב כאבים אחרי אכילה ברום הבטן). נסיתי קודם טיפול טבעי בשמן אורגנול והכאבים האלה חלפו . במהלך הטיפול פיתחתי משך כשבוע כאבי בטן עויתיים שלשול נפיחות חזרתי לרופא המטפל שביקש שאתחיל קודם את הטיפול המשולב לחיידק שנמצא. משך 4 ימים אני לוקחת את הטיפול האנטיביוטי ( מוקסיויט - 2,000 מ"ג ליום ומטרוגיל 1,000 מ"ג ליום ואמפרדקס ) אני מרגישה עייפות רבה, ובעיקר סחרחורות אי יציבות
    קצת טשטוש ראיה .
    אני בברור נווירולוגי על רקע של סחרחורות ונפילות בעבר.
    לא יודעת אם הסחרחורות עכשיו קשורות לאנטיביוטיקה או לא .
    האם טיפול אנטיביוטי משך 5 ימים מספיק להכחדת החיידק?
    האם צריך להחליף אנטיביוטיקה?
    תודה לתשובתך - איקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק

    ד''ר אהוד מלצר
    26/04/2009

    שלום רב
    הטיפול צריך להמשך 7-10 ימים עם עדיפות ל- 10 ימים. להערכתי אין מדובר בתגובה אלרגית ולכן אין לשנות את הטיפול
    בברכה
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו