מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות הבדיקהאורית04/05/2009
שלום רב. מבקשת לקבל פרוט לתוצאת הבדיקה, לאחר הטיפול בהפטיטיס ס.
לפני 4 חוד' התחלתי טיפול נגד הפטיטיס . תוצאות הבדיקה לפני הטיפול:
HCV PCR QUANT 141311.30
IU/ML 1.4 E+5
HCV GENOTYPE 1b
לאחר הטיפול של 3 חוד' ( את הבדיקה ביצעתי כ' 3 שבועות אחרי שהפסקתי את הטיפול ) תוצאות שקיבלתי :
HCV PCR QUANT NEGATIVE
UNDER DETECTABLE LEVEL ( <50 IU/ML
HCV GENOTYPE UNNECESSARY
האם עליי להמשיך בטיפול ? שוחחתי עם הרופא שלי ותשובתו הייתה " אן לך נגיף בדם, אין צורך להמשיך בטיפול"
האם זו גם דעתך?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס C
פרופ' אלכסנדר פיש06/05/2009אורית שלום
חבל מאוד שהפסקת טיפול. העדר נגיף לאחר 3 חודשים מנווה סיכוי טוב לסלק את הנגיף.
לא ברור לי כמה זמן הפסקת טיפול. הטיפול המקובל לסוג הנגיף שלך הוא שנה כניראה שזה הזמן שאת צריכה לקבל טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורית, המשך
אורית06/05/2009תודה על התשובה.
רציתי להסביר,שהתחלתי את הטיפול, הרופא לא הסביר לי שאסור להפסיק את הטיפול, אמר שלאחר 3חוד' יעשה בדיקה ואז יחליט ( במידה ויהיה שינוי לטובה)האם יש צורך להמשיך. אני ללא טיפול מעל חודש. אתמול הייתי שוב אצל הרופא וקבלתי תשובה לא להמשיך כי לא מקבלים אישור לתרופות שאני צריכה במצבי הקיים.האם יש צורך להמשיך ולהיתעקש לקבל טיפול או להמתין 3 חוד' ואז להמשיך הכול מחדש? האם קיימת אפשרות שהתוצאה תישאר (לאחר 3חוד') בדיוק כמו עכשיו?
ושאלה אחרונה, מה התוצאה אומרת לגביי ( במידה ואני מגיע לבית החולים, או סתם מקומות שהמידע הזה חשוב).
שוב תודה מראש, וסליחה על השאלות הרבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת לקבל תשובה
אורית07/05/2009בבקשה תענה לשאלה ששאלתי ב6.05.09., פשוט, מאוד קשה לפעמים לשוחח עם הרופא בקופת החולים. אני מרגישה שצריך ללמוד מהאינטרנט נושא שמטריד אותי, ולהגיע לרופא עם שאלון מוכן אחרת לא מקבלים תשובות ברורות והסברים.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בעיות עיכול לא ברורות וכאב בחזה
ריפלוקס לרינגו בעקבות ליחה וכחכוך בגרון
אמא שנפטרה בגיל 66 מסרטן מעי גס - גנטי?
פענוח תוצאות קולונסקופיה לחולת קרוהן
אינסומניה ומעי רגיז האם כדאי לנסות תוספת של סיבים?
גסטרוסקופיה שיצאה תקינה וממצאים
בירור לגבי בדיקת רגישות לגלוטן
בעיות עיכול עקשניות ובעיות רפלוקס
בירור לאחר בדיקת גסטרוסקופיה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

