מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם התוצאות מצדיקות תלונתי ?ארי23/11/2009
בגלל כאבי בטן עליונה ושמאלית , בחילות , צרבות , ולפעמים הקאות - הייתי בבדיקת רופא גסטרו שבקש ממני לעשות בדיקות דם וגסטרוסקופיע ואז לחזור איליו .
בדיקות דם עשיתי אתמול אבל לגסטרוסקופיה יש זמן ( התור בעוד כשלושה חודשים ) .
אני בינתיים מחוץ לארץ - עשיתי בדיקות דם אתמול ואז טסתי ...ולכן קשה לי ליצור קשר עם רופא המשפחה ....
בבקשה אם אפשר הסבר קצר על תוצאות בדיקות הדם החריגות .( אני מעתיקה את התשובות מהאינטרנט ) . והאם הן מצדיקות את התלונות ?
הערה ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה
43- 17 mg/dl 25 UREA
0.95- 0.51 mg/dl 0.39 CREATININE
6.0- 2.6 mg/dl 3.8 URIC ACID
145.0- 135.0 mEq/L 131.5 SODIUM
5.1- 3.5 mEq/L 4.5 POTASSIUM
10.50- 8.50 mg/dl 6.49 CALCIUM
1.2- 0.3 mg/dl 0.5 BILIRUBIN-TOTAL
0.29- 0.00 mg/dl 0.11 BILIRUBIN-DIRECT
31- 0 U/L 27 GOT (AST)
34- 0 U/L 1 GPT (ALT)
38- 0 U/L 15 GGT
105- 35 U/L 82 ALK. PHOSPHATASE
480- 230 U/L398 LDH
180- 20 U/L 19 CK- CREATINE KINASE
2.1 ALBUMIN 3.5-5 G/DL
PROTEIN-TOTAL 6.6-8.7 4.2
----------------------------------------------------------------
16.60- 3.30 mIU/ml 189.00 ERYTHROPOIETIN
291.0- 10.0 ng/ml 3.2 FERRITIN
------------------------------------------------------------------------
180- 60 µg/dl 6 IRON בוצע פעמיים
360.0- 200.0 mg/dl 240.0 TRANSFERRIN
----------------------------------------------------------------------
0.50- 0.00 mg/dl 73 C-REACTIVE PROTEIN
-------------------------------------------------------------------- 10.8- 4.8 K/ul 26.7 WBC
5.40- 4.20 M/ul 4.46 RBC
16.0- 12.0 g/dl 6.5 HB
47.0- 37.0 % 20.4 HCT
31.0- 26.0 pg 25.3 MCH
36.7- 33.0 g/dl 31.0 MCHC
16.0- 11.0 % 17.8 RDW
97.0- 80.0 fL 81.6 MCV
450- 150 K/ul 759 PLT
13.0- 4.0 fL 9.8 MPV
- + ANISOCYTOSIS-DIF
3.0- 0.0 % 12.3 STABS %-DIF
70.0- 40.0 % 86.0 NEUTROPHILS%-DIF
40.0- 20.0 % 9.3 LYMPHOCYTES %-DIF
8.0- 2.0 % 2.5 MONOCYTES%-DIF
- 3.3 STABS abs-DIF
8.0- 1.9 20.3 NEUTROPHILS abs-DIF
4.5- 0.9 2.5 LYMPHOCYTES abs-DIF
1.0- 0.2 0.7 MONOCYTES abs-DIF
37- 2 mm/h 80.2 ESR
------------------------------------------------------------------
6/6חיובי OCCULT BLOOD STOOL
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה חסר בברזל ודם סמוי חיובי
ד''ר רם דיקמן28/11/2009מציע בדיקות מקיפות של מערכת העיכול ובהקדם האפשרי, הבדיקות ייתכן מאד וקשורות למה שמתואר והבירור אינו סובל דיחוי ויש להקדים את התורים במהירות. רמת ההמוגלובין נמוכה ואני מתאר לעצמי שקיימת גם חולשה קיצונית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תור לגסטרוסקופיה ב- 30.12סביר
ארי28/11/2009תודה לך ,
לא מרגישה חולה או עייפה דווקה בסדר , אין שינוי משמעותי בתחושותיי . בהתחלה חשבתי שיש טעות במעבדה ולכן עשיתי ביום חמישי שעבר את ספירת הדם ולצערי כמעט אותו דבר ( מעתיקה אותם מהאינטרנט) .
התקשרתי למכון גסטרו בבילינסון , והמזכירה טענה שאין תורים קרובים ונתנה לי תור לגסטרוסקופיה ל30.12.09 וזה הכי קרוב .
הערה ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה
10.8- 4.8 K/ul 26.7 WBC
5.40- 4.20 M/ul 2.19 RBC
1 16.0- 12.0 g/dl 6.1HB
47.0- 37.0 % 16.7 HCT
31.0- 26.0 pg 23.3 MCH
36.7- 33.0 g/dl 30.5 MCHC
16.0- 11.0 % 18.6 RDW
97.0- 80.0 fL 76.3 MCV
15.0- 0.0 0.1 MACRO%
10.0- 0.0 11.0 MICRO %
10.0- 0.0 0.7 HYPER%
10.0- 0.0 30.1 HYPO %
10.0- 0.0 0.4 MICRO%/HYPO%
450- 150 K/ul 298 PLT
13.0- 4.0 fL 10.1 MPV
- + MICROCYTOSIS-DIF
- ++ ANISOCYTOSIS-DIF
70.0- 40.0 % 52.0 NEUTROPHILS%-DIF
7.0- 0.0 % 1.0 EOSINOPHILS%-DIF
40.0- 20.0 % 39.0 LYMPHOCYTES %-DIF
8.0- 2.0 % 8.0 MONOCYTES%-DIF
8.0- 1.9 3.1 NEUTROPHILS abs-DIF
0.6- 0.0 0.1 EOSINOPHILS abs-DIF
4.5- 0.9 2.3 LYMPHOCYTES abs-DIF
1.0- 0.2 0.5 MONOCYTES abs-DIF
פירוט הערות
מציין הערה
1
בוצע פעמיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשה דחופה
ד''ר רם דיקמן29/11/2009העבירי שוב פקס עם בפננית רופא המשפחה, מעני אותו לדר' ליכטנשטיין וצייני כי ביקשתי כי יוקדם התור, מספר הפקס 03-9210313, בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בעיות עיכול לא ברורות וכאב בחזה
ריפלוקס לרינגו בעקבות ליחה וכחכוך בגרון
אמא שנפטרה בגיל 66 מסרטן מעי גס - גנטי?
פענוח תוצאות קולונסקופיה לחולת קרוהן
אינסומניה ומעי רגיז האם כדאי לנסות תוספת של סיבים?
גסטרוסקופיה שיצאה תקינה וממצאים
בירור לגבי בדיקת רגישות לגלוטן
בעיות עיכול עקשניות ובעיות רפלוקס
בירור לאחר בדיקת גסטרוסקופיה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

