בדיקם דם סמוי בצואה - חיובי 3/3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקם דם סמוי בצואה - חיובי 3/3
    אני
    15/02/2010

    שלום,

    בת 31.
    רקע משפחתי - סבתא נפטרה בגיל צעיר מסרטן מעי הגס. אין עוד מישהו משפחה שחלה בסוג זה של סרטן. לאחיי - האחד עם דקלת בדרכי העיכול ולשני דם נראית לעין בצואה שמצריך כעת ביצוע קולנוסקופיה.

    אצלי:
    לאחרונה, עייפות מטורפת !!! הברזל תוך שבוע ירד מ 110 ל 25 אם זה אומר משהו.
    בדיקת צואה עם 3 דגימות מימים שונים יצאה חיובית. אם בשלושתם יצא חיובי יתכן שבכ"ז זו טעות היות ונבדק באותה מעבדה באותו יום? לא שמתי לב שיש לי דימום בצואה עד היום.
    האם כדאי לבצע בדיקה שוב או שזה ממצא מספק?
    מעבר לכך בצעתי בדיקת נשיפה, יצא תקין. בצעתי בדיקת ASCA יצא תקין.

    אתמול התחלתי לשתעל ללא סימנים אחרים והיום יש לי כאבים עזים בחזה, אין לי מושג אם זה יכול להיות קשור לענין או שאין קשר.

    מה מומלץ לעשות הלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם סמוי

    ד''ר רם דיקמן
    16/02/2010

    מציע פניה לרופא גסטרו וביצוע בירור אנדוסקופי של מערכת עיכול עליונה ותחתונה, לא משנה הסדר, אך בזריזות, לא להתעכב, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו