ריפלוקס ולנטו- עזרתכם בבקשה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס ולנטו- עזרתכם בבקשה.
    ליאת
    16/02/2010

    שלום רב,

    לפני כחודשיים בעקבות צרבות ובחילות עשיתי בדיקת נשיפה , נמצא הליקובקטר.
    קבלתי את הטיפול המשולש הראשוני- מוקסיויט, קארין ולנטון.
    לאחר שבועיים עשיתי גסטרוסקופיה- הכל תקין פרט לאבחנה של ריפלוקס על סמך הסימפטומים.

    כעת אני כשבועיים לאחר הגסטרו, נטולת 30 מ"ג לנטון, פעם ביום.
    המצב שלי רק מחמיר- כאבים באיזור הושט עד הגרון, צריבה, בחילה, חוסר תיאבון.
    אני מקפידה מזה חודשיים ואוכלת רק מרקים, אייני מעשנת, לא קפה לא אלכוהול. אני רזה ומאבדת במשקל עקב כל ההגבלות.

    יש לי תור רק בעוד שבועיים לגסטרו.
    יש דברים שניתן לעשות עד אז? האם נגזר עליי לסבול כך, להיות כל כך מוגבלת ברמת האוכל, להרגיש בכל דקה נתונה במהלך היום כל כך רע? כמה זמן יש לקחת את התרופות על מנת לחזור לשגרת החיים.

    אנא עזרה, מיידע, מנסיונות של מצבים זהים?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרבות

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    16/02/2010

    לא ברורה לי ההמלצה על מרקים בלבד.
    יש להימנע מקפה, אלכוהול, עגבניות, מיצי הדר ומזון מטוגן או שומני.
    כל היתר מותר.
    לנטון מרפא דלקת בושט. אם הכדור לא מועיל תבקשי מרופא המשפחה להחליף אותו לתרופה אחרת מאותה משפחה- יש מגוון.
    ד"ר אסולין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו