שלום לרופאים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לרופאים
    קספר
    06/04/2010

    לי יש עבר לא נעים עם מערכת העיכול
    בגיל 4 אפנדיצינט שהתפוצצה בבטן
    בגיל 20 חסימת מעיים , שבגלל שלא ידעו מה בסיבה לכאבי בטן , החסימה נהפכה לנמק!
    בגיל 28 ריפלוקס ומצאו שיש לי תסמונת בארט.

    יש לי שאלה לגבי תסמונט הבארט
    הבנתי שאתם לא מעונינים שיתנו לכם תתוצאות של בדיקות.
    אז ממה שהבנתי , יש לי וושט על שם בארט באורך של בין 5 עד 10 סנטימטרים
    אני לוקחת לוסק, פעם ביום אבל אמורה לקחת פעמיים .
    טוב בקיצור השאלה שלי היא שביום בבוקר אני לא אוכל ת אחרוחת בוקר , אז יש בכלל טעם לקחת על בטן ריקה ? והאם זה מזיק?
    ובערב אני אמורה לקחת לוסק ליפני השינה , אבל אחרי האוכל .
    אז מה יותר עדיף , ליפני השינה או ליפני האוכל?
    בנוסף הייתי רוצה לדעת מה סיכויי לחלות בסרטן .
    אפילו שאני לוקחת תרופות, עדיין יש לי העלת גרה .
    והתסמונת שלי הוגדרה במצב של 2
    תודה תודה על כול תשובה . וסליחה על החפירה.
    נ.ב. שאלתי רופא בפורום אחר , והא התעלם משאלתי , אז כבר פחדתי הבארט באורך הזה זה נורא מסוכן , והוא לא רוצה לומר לי את זה , על דפי המחשב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לרופאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בארט

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    11/04/2010

    לוסר רצוי לפני האוכל כי אז הוא יותר יעיל וזה נכון בבוקר ובערב. אם עדיין אוכל עולה כדאי לפנות לתזונאית להקפיד על ארוחות קטנות עם תכולת שומן נמוכה, לא לישון סמוך לאוכל וכו'.
    בארט אכן קשור לסיכון לסרטן הושט ולכן את במעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו