קולנוסקופיה בהרדמה כללית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קולנוסקופיה בהרדמה כללית
    בת 27
    12/04/2010

    צוהריים טובים , אני קאסם אריג שמטופלת במכון גסטרו בבילנסון ... עשיתי לפני כחודש בדיקת קולונוסקופיה בטשטוש , אבל לא הצליחו להשלים את הבדיקה עד סיומה מכיוון שזריקות הטשטוש לא השפיעו עליי , וכל הפעולה הייתי בתזוזה וכאבים נוראים ... היום התקשרה אילי המזכירות ואמרה לי שצריך לעשות את הבדיקה בנוכחות מרדים אבל זה לוקח הרבה זמן - אפילו יותר משנה , ולכן אפשר לחפש ב"ח אחר שיסכים לעשות את הבדיקה עם הרדמה בזמן הכי קרוב ... האם נראה לך המצב הגיוני ?!!! אני כמעט מאושפזת בב"ח כמעט כל שבועיים ומקבלת דם (כי ההימוגלובין יורד עד 6 ) ... מה אפשר לעשות כבר נמאס לי !!! אה , אני גם מקבלת 2 שקיות ברזל 3 פעמים בשבוע וזה לא עוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולנוסקופיה בהרדמה כללית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסקופיה בהרדמה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    12/04/2010

    קולונוסקופיה בהרדמה ניתן לבצע גם במכון הגסטרו בתל השומר והתור הוא סדר גודל של חודשיים.
    תשלחי בפקס הפנייה רפואית ובה המלצה לבצע את הבדיקה בהרדמה ויצרו איתך קשר 03-5303160.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו