נפיחות עזרה דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות עזרה דחוף
    קרן
    16/06/2010

    שלום רב,

    אני גרה באיטליה ומזה כשבועיים אני מאוד נפוחה
    התחלתי לקחת פרוביוטיק כשבוע וללא שינוי .

    אני אוכלת מעט מאוד והורדתי את כל המאכלים שיוצרים גזים ונפיחות ושום דבר לא עוזר

    נגשתי לבי"ח כאן והרופא טען שאני מאוד נפוחה, עשו לי צילום ובדיקות דם ובצילום הראה שיש לי המון גזים וצואה, יש לציין שיש לי יציאות סדירות כל יום!

    התחלתי לקחת כדורים נגד גזים כבר 3 ימים עשיתי חוקן נוזלי ונר, אף על פי שיש לי יציאות סדירות בכדי להתרוקן יותר, ויצא רק החומר עם מעט מאוד צואה.

    אני עדיין נפוחה ומאוד קשה לי ואני לא יודעת מה לעשות!!

    אגב בבדיקות דם היו כמה חריגות שאני לא מבינה מה זה אומר?!

    PO2 - 35.0 mmHg (80.0-100.0) x

    O2HB - 65.9% (95.0-99.0) x

    COHB - 6.4% (0.5-2.5) x

    HHB - 26.8% (1.0-5.0) x (זה יצא מאוד גבוה)

    SO2 - 71.0% (75.0-99.0) x

    אגב ביצעתי גם גסטרוסקופיה לפני כשנה היתה לי דלקת קלה וטופלתי בלנטון
    אשמח אם תוכל לעזור לי

    מודה לך מאוד!

    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות עזרה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    16/06/2010

    פרוביוטיקה לא עוזרת בזמן כל כך קצר. כדאי לקחת אותה לחודשיים- שלושה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו