שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה
    הללויה
    12/09/2010

    שלום לכם,

    בשל עודף משקל של כ-40 ק"ג, התחלתי דיאטה שכוללת חלבון, ירקות, פירות, אך ללא פחמימות(מלבד כמובן אלה המצויות בחלבון הירקות והפירות) וסוכר. אני לא אוכלת שום פחמימה- לחם, אורז, פסטות וגם לא קטניות.

    במשך חודש וחצי הכל היה בסדר , אך לאחר פרק הזמן הזה, התחלתי להרגיש כאבי בטן איומים התקפים, עויתות, שלשולים וצורך להקיא מיד לאחר הארוחה. הכאבים הם בלתי נסבלים ורק לאחר שעה עם משכך כאב, הכאב פוחת ולא לגמרי. איתרתי כי מדובר בלקטוז, והורדתי אותו מן התפריט. אך לאחר יומיים לפתע התחלתי להרגיש אי נוחות גם כששתיתי קפה. ואז גם לאחר ארוחה הכוללת עוף וירקות הכאבים האיומים שתוארו החלו שוב. כלומר שהבנתי שהרגישות אינה רק ללקטוז. אני כרגע לא יודעת מה לעשות. אתמול לא ישנתי טוב בלילה מכאבים שהחלו לאחר הארוחה.

    מה עושים?

    אני נמצאת בקבוצת תמיכה שמאוד מאוד טובה לי והיא הממליצה על תוכנית אוכל זו.
    איני מוכנה לחזור לאכול כפי שאכלתי.

    האם תוכלו לומר לי איך ניתן לעזור לי וממה נובעים התקפי כאבים אלה?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    13/09/2010

    לא ניתן על סמך הנתונים לקבוע ממה כאבי הבטן. פני לגסטרואנטרולוג לייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו