הליקובקטר פילורי וכאבי בטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליקובקטר פילורי וכאבי בטן
    נתנאל
    28/10/2010

    שלום, שמי נתנאל ואני סובל כבר מספר חודשים. רציתי בבקשה לקבל את עזרתכם. בתאריך 15/06/10 התחילו לי כאבים בבטן העליונה- חזה תחתון כאילו מישהו קורע לי אותו. לאחר שהתופעה שבה על עצמה פניתי לחדר מיון ושם בבדיקת דם פשוט אמרו לי שיש לי עלייה בתפקודי כבד got,ggt. אושפזתי פעמיים בגלל תופעה זאת. במשך אותה תקופה ועד היום (28/10/10) הנני סובל מכאבי בטן - בחילות לסרוגין, תחשובה איומה של עילפון ותחושה כללית מאוד רעה. לפני כחודשיים עשיתי בדיקה להליקובקטר שיצאה חיובית. ניתן לי טיפול משולש ובקרוב אבצע בדיקה לראות אם החיידק חוסל. לפני כשבוע עשיתי בדיקת גסטרוסקופיה שייצאה שלילית. לאחר הבדיקה ועד היום אני סובל מצואה שחורה. ערכתי המון בדיקות מכול הסוגים האפשריים והייתי אצל המון רופאים ולכאורה הכול יצא תקין!
    עשיתי בדיקות דם לכל דבר אפשרי והכול יצא תקין.. לכן לא נשאר לכול הרופאים כי אם לתלות את הדבר במתח נפשי..
    אני לא אשקר ואגיד שאני בכלל לא מתוח, אך לא ברמה שלדעתי תגרום לסבל איום במשך 4 חודשיים.. עוד דבר שעכשיו אני נזכר בו הוא שהכאבים באים במיוחד לאחר קימה משינה. אני כבר אובד עצות חיי הפכו לסרט אימה שאין לו סוף. מזלי שיש לי משפחה עמידה ותומכת ואוהבת. אשמח לקבל עזרה מכול אחד או כל רעיון. תודה ורפואה שלמה לכול עם ישראל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר פילורי וכאבי בטן - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    30/10/2010

    אם היתה עליה חולפת בתפקודי כבד (פעמיים) זה מאוד מכוון לאבן בכיס המרה/דרכי המרה גם אם לא רואים את האבנים ב-US.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    נתנאל
    30/10/2010

    אוקיי.. אבל למה אני עדיין סובל מכאבי בטן איומים (במיוחד שאני קם משינה) ולמה יש לי תחושות של עילפון וחולשה בעוד שכל הבדיקות יצאו תקינות?? (חוץ מהליקובקטר, למרות שבהתיעצות עם מספר רופאים נאמר לי שאין קשר בין הסימפטומים שאני מראה לבין ההליקובקטר).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר פילורי וכאבי בטן - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    03/11/2010

    ההנחה שלך שמתח נפשי אינו גורם לסבל רב איננה נכונה גם אם קשה לך לקבל זאת.
    בכל מקרה הליקובקטר אינו גורם לעלפון וחולשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו