יציאות לא תקינות לאחר טיול ממושך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יציאות לא תקינות לאחר טיול ממושך
    אסף
    30/12/2010

    הייתי בטיול בדרום ומרכז אמריקה במשך 10 חודשים.כנראה שהיה לי איזה סוג של טפיל בובליביה כי סבלתי משלשולים ויציאות לא סדירות במשך תקופה. אחרי כמה שבועות לקחתי סיפרודקס וזה אכן עזר אבל התחיל לי גירוד בתחת. במקסיקו שוב חזרה התופעה (כנראה ששוב אכלתי או שתיתי משהו לא טוב).
    חזרתי לארץ והרופא נתן לי פלאגי'ל. לאחר שימוש של שבוע היציאות נותרו לא סדירות, ובנוסף החלו לי הפרשות באמצע היום.
    הלכתי לגסטרולוג והוא נתן לי פאסיג'ין ל-10 ימים ובצע בדיקת סיגמואידוסקופיה בה ראה שיש לי טחורים פנימיים.
    מה אני צריך לעשות? היציאות שלי עדיין לא תקינות(4 פעמים ומעלה, צואה בצורות מוזרות או חתיכות קטנות), ועדיין יש לי הפרשות. האם טפיל גורם לבעיות? או שזה נובע מהטחורים?
    אני לא סובל מעצירות ואין לי כאבים או דימום במתן צואה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות לא תקינות לאחר טיול ממושך - תגובה

    ד''ר יהודית אסולין דיין
    30/12/2010

    הפרעות במערכת העיכול לאחר זיהומים מאוד שכיחות בין מטיילים בעיקר בדרא"מ ובהודו. לרוב הטפיל או המזהם חלפו ועדיין נותר "חוסר סדר" במערכת. ברוב האנשים הוא חולף אך בלק קטן ישארו הפרעות לזמן ממושך ואפילו לתמיד.
    מציעה לקחת פרוביוטיקה ולשקול פניה ליעוץ במרפאת מטיילים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו