נשירת שיער כתוצאה משימוש באלטרוקסין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת שיער כתוצאה משימוש באלטרוקסין
    יעל
    25/01/2012

    שלום רב,
    אני בת 26, במשך כשנתיים טופלתי באלטרוקסין עקב תת פעילות של בלוטת התריס.
    בקיץ האחרון התחילה לי נשירה שהלכה והחמירה מאוד.
    עם פיצוץ פרשיית האלטרוקסין החדש - הפסקתי מיד את השימוש באלטרוקסין. בדיקת דם הראתה עליה בTSH, שהגיע ל4.
    בחודשיים האחרונים התחלתי טיפול ב-EUTHYROX. בבדיקות מלפני שבוע - הבלוטה מתפקדת טוב (1.9).
    אין לי חוסרים אחרים לפי בדיקות הדם.
    ועדין - השיער נושר בכמויות מאוד רציניות. פעם היה לי נפח בשיער, היום אני רק מתפללת שהנשירה תפסיק.
    אני אובדת עצות.
    כמה ימים לפני פרסום פרשת האלטרוקסין הייתי אצל רופא עור, שלא טרח אפילו להביט בשיער ושלח אותי לרכוש מינוקסי, שלא עוזר.
    מה עלי לעשות כדי להפסיק את הטירוף הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער כתוצאה משימוש באלטרוקסין - תגובה

    ד``ר אייל פרץ
    29/01/2012

    יעל שלום,

    נשירת שיער תוארה בהקשר עם תת / עודף פעילות של בלוטת המגן.
    במידה ואכן זאת הסיבה, מצב של איזון יביא לעצירת הנשירה אך לא באופן מיידי אלא בהדרגה.
    בברכה,
    דר' פרץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו