כאבי ראש ובדיקת ct

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ראש ובדיקת ct
    יורם
    21/10/2012

    אני בן 43 בריא בדרך כלל . ב10 ימים האחרונים אני סובל מכאב ראש חזק בחלק הקדמי של הראש . ביום חמישי האחרון 19/10/12 עברתי בדיקת ct בבית חולים איכילוב ובדיקת דיקור מותנית . בבדיקת ה-ct התגלה חשד למוקד היפודנסי בקורונה ראדיאטה של האונה הפרונטלית וחשד לציסטה אינפריונית לגרעיני הבסיס. אני מעתיק מסיכום אישפוז . היום עברתי בדיקת ניורולגית שבה הוחלט על המשך טיפול במרפאת כאב ראש ולפי המלצת הרופא לקבל כדורים והמלצה לביצוע בדיקת mri באופן אימבלטורי. כאבי הראש תוקפים אותי כל 10 . 15 דקות אני נעשה עצבני והדיבור שלי לא ברור כשאני לא במנוחה או תחת מאמץ או לחץ . אני בתחושה שבית החולים חוסך על חשבון בריאותי בדיקת mri ומנסה לפתור את הבעיה בעזרת כדורים . בהתחלה רשמו לי טרמדקס. אבל הגבתי לא טוב לכדור אני עם g6pd. היום רשמו לי כדור אחר indovis 25 mg. מה ניתן לעשות והאם החשד שלי מוצדק? אשמח לתשובה מהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש ובדיקת ct

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש ובדיקת ct - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    22/10/2012

    אכן יש צורך בבדיקת MRI לברר את אופי הנגעים שנמצאו בבדיקת CT ראש.
    אקח סיכון ואומר עוד טרם אדע את מהות הנגעים כי לתחושתי אין קשר בינם לבין כאבי הראש. אבל כמובן, כמובן, כמובן שיש צורך בביצוע בדיקת ה- MRI כדי להתקדם באבחנה ובטיפול. לכשתהיינה התוצאות ובאם תרצה להתייעץ אשמח לעמוד לרשותך.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו