מיגרנה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיגרנה?
    בתשבע
    15/07/2013

    שלום רב,
    בעקבות ביופסיה שעברתי בשד נכנסתי למתח נפשי אקוטי (תודה לאל התוצאה שלילית). מכל מקום, כשבוע פלוס לאחר שכבר נרגעתי בעקבות התשובה התחלתי להרגיש כאב ראש שהולך ומחריף בצד האחורי של הראש מעל הצוואר והעורף שמקרין בתחושה של כובד ולחץ על אזור סביב האף. מעין לחץ חזק בראש מאחור כאילו שצבת לופתת את האזור ומוחצת אותו. כאב דומה לזה בעוצמתו רק במיקום שונה בראש היה לי לפני כמה שנים גם בעקבות מתח נפשי אקוטי (בנסיבות דומות). ברם, כיוון שמדובר בכל זאת במיקום שונה - הפעם דומני שזה C3 אני לא רק סובלת אלא גם מודאגת . אציין כי עבר כשבוע בין קבלת התוצאות המרגיעות לפרוץ הכאבים ולכן חשבתי שמדובר במתח שהצטבר ופרץ שבוע לאחר שכבר נרגעתי. כלומר לחץ מהצוואר בעקבות מתח.העניין הוא שכשנוגעים לי באזור הצוואר ולוחצים שם - שם אין תחושה של כאב. האם יתכן הדבר. האם יתכן כי זו אכן מגרנה. ואם כן - מה יכול להרגיע? תודה (נכנסתי למעגל חדש של מתח בעקבות כאב הראש שפרץ...).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה? - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    15/07/2013

    הסבירות הגבוהה היא של תסמונת מיופאציאלית בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך

    בתשבע
    16/07/2013

    תודה על תשובתך. העניין הוא שבדרך כלל כאב דומה לזה אך לא כזה מוכר לי באמת כתוצר של תסמונת זו בעקבות כתיבה ממושכת במחשב. ברם, דווקא בתקופה האחרונה לא עסקתי בכתיבה כמעט ולא בפעולה הכרוכה בתנוחה אינטנסיבית שיכולה להסביר זאת. בתסמונת מיופיצאלית הכאב מתמתן בעקבות שינוי תנוחה והפוגה מהפעילות שגרמה לה וכעת איני בפעילות שכרוכה בתנוחה מסויימת. קרי, הכאב אינו תלוי תנוחה. אדגיש שוב: הכאב פרץ כשבוע לאחר שהייתי נתונה במתח אקוטי ובעבר סבלתי מכאב ראש בעל אלמנטים דומים אך במיקום אחר גם לאחר מתח אקוטי. אודה שוב על התייחסותך. על פניו לא הייתי ככל כך מודאגת העניין הוא שהכאב הזה פרץ כשבוע לאחר שנרגעתי מהמתח: כלומר, הייתי כבר שבוע רגוע לאחר המתח ואז זה פרץ. האם יתכן כאב כזה בעקבות סוג כזה של מתח מצטבר שגם אם המתח פג הכאב התעורר לאחר מכן? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    16/07/2013

    שלום לאסתי
    אעיז ואומר : הנסיון לקבל הסבר מדויק ברפואה על כל תיאור כזה או אחר של כאבי ראש נידון לכשלון ברוב המקרים.
    אין תחליף לאנמנזה מדויקת ובדיקה גופנית.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו