זומיג ובעיות בלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זומיג ובעיות בלב
    אורנג'
    06/11/2013

    שלום,אתמול הייתי בבדיקה אצל נירולוג והוא סיפר לי שבגילי (60) כבר לא נותנים את הכדורים ממשפחת הטריפטנים. אני לוקחת כבר כמה שנים כ-15 כדורי זומיג בחודש. הוא אמר לי להשתמש בזומיג רק במקרה חירום. לדבריו כל הכדורים מהמשפחה הזאת משפיעים לא טוב על הלב. לא הבנתי בדיוק מה הוא אמר. אמרתי לו שאין לי שום בעיה שאני יודעת עליה. והוא ענה שאף אחד לא יכול לדעת מה מצב הלב שלו. ושאם הייתי באה היום הוא לא היה מתחיל עם הכדורים האלה.
    בכל מקרה הוא המליץ לי להתחיל עם אלטרול 25מ"ג ואמר שתוך שבועים אדע אם יש שינוי. (לי ידוע שלכדורים מהמשפחה של אלטרול לוקח לפעמים עד 6 שבועות לקבל את מלוא ההשפעה). אשמח לקבל סקנד אופינין על כל ההערות שלי. תודה מראש.










    הדפסת ההודעה הוספת תגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זומיג ובעיות בלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זומיג ובעיות בלב - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    09/11/2013

    לאורנג שלום
    זומיג אסור לתת לאנשים שיש להם :
    History of coronary artery disease (CAD) or coronary artery vasospasm
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו