כאבים ולחץ בראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים ולחץ בראש
    אבי
    05/01/2014

    שלום,
    אני בן 24, בריא בדרך כלל.
    לפני שלושה חודשים התחלתי להרגיש כאבי ראש ותשישות. במקביל התחיל לעלות לי החום עד שהגיע ל-39, ונוספו חרחורים בנשימה. רופא שראה אותי אמר שזה ברונכיט וקיבלתי אנטיביוטיקה לשבוע, שאחריה החרחורים הפסיקו לכמה ימים וחזרו מדי פעם. צילום ראות היה תקין וקיבלתי משאף בודיקורט לחרחורים, עכשיו אני אחרי שבועיים עם המשאף ומספר הפעמים שהיו חרחורים ירד. במקביל גם סבלתי מלחץ חזק באוזן שמאל, עם טינטון וירידה בשמיעה. הלחץ ירד וגם הירידה בשמיעה נעלמה אבל הטינטון נשאר ברמה מסוימת (נמוכה משהייתה), כמעט חודשיים.
    הבעיה היא שכאבי הראש נשארו ופוגעים בחיי, אני לא יוצא הרבה, לא יכול לנהוג, קשה לתפקד בעבודה (עובד מול מחשב רוב היום)..
    מה שאני מרגיש הוא לחץ וכאבים באזור המצח ולפעמים גם הרקות. העוצמה משתנה, אבל לחץ כלשהו תמיד מורגש. אני מרגיש שהוא קצת נחלש אם אני מזיז את העיניים ומסתכל למטה.
    אחד הרופאים חשב שאולי זה שאריות של סינוסיטיס ונתן לי אנטיביוטיקה אך לא הרגשתי שום שינוי.
    יש לי משקפיים כבר כמה שנים ואני די בטוח שהמספר עלה, אבל גם כשאני בלעדיהן אני מרגיש את הלחץ.
    אחרי שאני מתעורר בבוקר (ללא קשר לכמה שעות ישנתי) אני מרגיש לחץ בעיניים ובראש.
    יש לציין שבדיקות למחלת הנשיקה היו שליליות וכן בדיקות דם ותרבית גרון היו תקינות. וכן שבכל התקופה הזאת ירדתי בערך 5 ק"ג, כששקלתי 58 לפני שזה התחיל.
    הרופא המליץ לי על CT לראש אבל בגלל מקרה של סרטן במשפחה אני ממש מוטרד מהקרינה ואפילו שוקל לעשות MRI פרטי.
    יש משהו שאוכל לעשות לפני הבדיקות הנ"ל?
    מצטער על ההודעה הארוכה ותודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים ולחץ בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום..

    אבי
    15/01/2014

    מחכה לתשובה, כל דבר שיכול לעזור..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום.. - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    25/01/2014

    שלום רב
    חשוב לשלול פאתולוגיה תןך גלגלתית באמצעות MRI . אם הבדיקה תקינה עדכן בהמשך.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו