שלום! מדי פעם בפעם יש לי כאבי ראש ו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום! מדי פעם בפעם יש לי כאבי ראש ו
    עידן
    06/02/2014

    וחלקם חלשים וחלקם חזקים ממש.

    אני חושב אולי כי אני לא אוכל מספיק.


    לכאבי הראש החלשים אני לוקח אדוויל אבל לרוב כאבי הראש חזקים, ואני לוקח
    אופטלגין. כמובן שהאופטלגין מעביר את זה כמו שצריך לעומת אדוויל שהוא רק מחליש
    את הכאב.
    לאחרונה קראתי שתרופת האופטלגין אסורה לשימוש בכמה מדינות בעולם ושהיא תרופה מאוד מסוכנת.

    רציתי לדעת בבקשה:

    1. האם להמשיך להשתמש באופטלגין? אולי יש תרופה טובה יותר אך מסוכנת פחות?
    2. כמה כדורי אופטלגין במקסימום ניתן לקחת בשבוע?
    3. מה ניתן לעשות כדי להוריד את רמת הסיכון של הכדור גם אם אני ממשיך לקחת כדור אופטלגין כשיש כאב ראש חזק?



    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום! מדי פעם בפעם יש לי כאבי ראש ו - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    10/02/2014

    אכן אופטלגין היא טיפול שלא ניתן היום בזריקות . הסיכון הוא דיכוי מח עצם באופן נדיר ביותר.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו