מפחדת נורא האם זה מיגרנה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפחדת נורא האם זה מיגרנה ?
    רוני
    13/07/2014

    שלום רב

    אני בת 32 בריאה בדרך כלל ללא בעיות מסויומת

    לעיתים כשאני צריכה לקבל ולפעמים כשאני קצת עצבנית ולחוצה יש לי כאבים בצד אחד של הראש בדרך כלל זה שמאל בארובת העין מעל הגבה ולעיתים בזה מקרין למצח ולצד המסויים של הראש ..אין לי עוד סימפוטמים נוספים ..ללא בעיות בראיה רק לעיתים כשאני צריכה לקבל מחזור לכאב הזה מתלווה גם בחילה קלה ..זה מין כאב חד כזה שבא והולך
    זה לא מפריע לי לישון ברגע שאני נרדמת , לעיתים אני מרגישה מין לחץ סביב כל הראש כאילו מישהו לוחץ לי! יש לציין שהכאב זה הוא בא והולך לא תמיד יש לי את זה ויש תקופות שלא כואב לי כלום!
    אני ממש בלחץ אני ישר חושבת שיש לי בעצם גידול בראש או בעין ?!
    האם הסימפוטמיים מרגישים כאילו יש לי גידול?

    בברכת יום נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת נורא האם זה מיגרנה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפחדת נורא האם זה מיגרנה ? - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    14/07/2014

    עלייך לראות את רופא המשפחה ובהתאם לממצאי הבדיקה יוחלט על המשך ברור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו