כאבי ראש יומיומיים שחלקם מיגרונתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ראש יומיומיים שחלקם מיגרונתיים
    מיטל
    22/01/2015

    שלום רב. אני חושבת שהמקרה שלי דחוף. אני לא מתפקדת וחלה החמרה במצבי.
    רקע: אני בת 34, רווקה, חולת תלסמיה מינור. יש לי שני גידולים על בלוטת התריס שהם לא סרטניים (אני במעקב שנתי). יש לי פריצת דיסק בגב ולפני שלושה חודשים עברתי ניתוח קובליציה.
    בעבר, נהגתי לסבול ממיגרנה באופן קבוע, שהיתה מופיעה פעם בחודש, ביום הראשון של המחזור. באותה תקופה, קיבלתי עירויי ברזל של 1,000 מ"ג סה"כ והם שיפרו את הרגשתי הכללית אולם, הסבל מהמיגרנות נמשך. פניתי לנוירולוג שנתן לי טיפול בריזלט, הכדור עזר לי מאוד. לפני שנה (בערך) קיבלתי התקף של מיגרנה של מספר ימים ואז הנוירולוג נתן לי כדורי אלטרולט למניעה, שהועילו לי מאוד. עברתי גם בדיקת CT ראש שתוצאתה תקינה.
    במקביל, פניתי לרופא נשים וביקשתי לנסות להחליש את הדימום הנוראי במחזור ע"י כדורים שלא הועילו וגם ע"י גלולות.
    לפני מס' חודשים, שיניתי סוג של גלולות והחלטתי לקחת אותן ברציפות על מנת למנוע את המחזור וכך את המיגרנה. לקחתי ארבע חפיסות רצוף ואז עשיתי הפסקה למען קבלת המחזור ולקחתי שוב חפיסה נוספת. בכל הזמן הזה, אני סובלת מכאבי ראש יומיומיים. חלקם הפכו למיגרנות וחלקם לא. כשניגשתי לנוירולוג, הוא נתן לי טיפול בכדורי אלטרולט. כעבור חודש, חזרתי אליו כי הם לא הועילו והוא החליף לי ל-אלטרול.הכאב קיים כל יום. התקפי המיגרנות שלי התגברו וכיום הם בתדירות של פעם-פעמיים בשבוע, כאשר בשאר הזמן הראש כואב לי אז לעיתים אני לוקחת ריזלט כבר מהבוקר. כל התקף הפך חמור מקודמו. היה התקף אחד שאף גרם לי להקיא. אני לוקחת בכל התקף, שני כדורי ריזלט, בהפרש של ארבע שעות – אלו כבר בקושי משפיעים עליי. בכל התקף אני ניגשת למר"מ ומקבלת זריקת וולטרן. זה לא עוזר לי באותו היום, רק למחרת אני יודעת שההתקף ייגמר ולא יימשך עוד כמה ימים. השבוע, ביקרתי גם אצל רופא הנשים שלי, הוא הורה להפסיק מיד את הגלולות ולחכות חודש. הוא טוען שייתכן שכאבי הראש הם מהגלולות. כך עשיתי.
    ביום ראשון השתחררתי מאשפוז,עברתי שם טיפול בסטרואידים שלא הועיל. סולומידרול לוריד + פרדניזון בכדורים וכלום. ד"ר מוסק הורה לי ליטול 4 כדורי אלטרולט למניעה כל ערב. אני עושה את זה ואין שיפור. כואב לי הראש. במהלך האשפוז (7 ימים) חטפתי שלושה התקפים של מיגרנה. טופלתי בקודאין + אופטלגין. זה לא ממש עזר, רק החליש קצת את הכאב וגרם לי לישון.
    אני מאוד סובלת כרגע. כל יום, אני נלחמת בעצמי שלא לקחת ריזלט. הייתי כל ערב במיון בתקופה האחרונה שלפני האשפוז. אף רופא לא מצליח לעזור לי. כל כאב ראש שיש לי כל יום (עם האלטרולט), עלול להפוך למיגרנה אז אני לא יודעת מה לעשות. אני חוששת שהגוף שלי לא מגיב לריזלט יותר. מה יהיה בהתקפים חמורים יותר?
    האם יש לכם דרך לעזור לי? אני אבודה. אף רופא לא מצליח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש יומיומיים שחלקם מיגרונתיים - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    23/01/2015

    התייעצי עם דר' מוסק שמטפל בך.
    מינון האלטרולט שאת נוטלת נמוך וניתן לעלות. ניתן גם להוסיף כדור אחר למניעה. יתכן שיש צורך באשפוז נוסף לגמילה.
    הדרך הטובה ביותר היא לחזור לנוירולוג המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימטרקס

    הילה תמיר
    07/03/2015

    שלום לך אני בת שלושים ותשע וכל חיי סובלת ממגרנות במיוחד מגיל המחזור .
    ניסיתי יותר מעשרה סוגי תרופות , ניסיתי רופאים רבים . הכדור האחרון שבאמת עוזר ואני לוקחת אותו בתחילתו של התקף הוא האימטרקס אני משתדלת לקחת חמישים מילגרים בחצי כדור ואם הכדור ממשיך לוקחת עוד חצי כדור .
    אני מנסה להיגמל אך הכדור הזה זה מה שמקים אותי ולוקח אותי לעבודה לולא הוא לא הייתי מתפקדת . לפי המלצות רופא כדאי טיפול מינעתי אך לי לא עוזר שום טיפול מניעתי . בבוקר עם יש לי כאב ראש אני לוקחת קפה שחור ואת חצי הכדור , זה גם עושה מצב רוח טוב . בהצלחה ותהיי בקשר רק בריאות .
    דרך אגב רופא אחד אמר לי לקחת וויטמין בי 2 כל יום למניעה . להזיק זה לא יזיק שווה להתייעץ . וגם מצאו שאני אלרגית לחלב פרה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התגובה שלי היתה למיטל

    הילה תמיר
    07/03/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו