מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחוצה מאוד מבקשת עזרהאירה19/06/2015
שלום רב, אני בת 32 סובלת מדיכאון וחרדה כבר 7 שנים. לפני כחודש החלו כאבים בשן מס' 14 לסת עליונה מימין. כאב קבוע עמוק, לפעמים פועם, שבמהלך היום מתחזק ונחלש בגלים. הכאב מורגש בשן ומקרין לאזור הסינוס המקסילרי ורכה ימנית. בבדיקה של רופא שיניים לא ראה משהו חריג בשן מבחינה חיצונית. לפני שנה עשיתי צילום פנורמי שגם שם לא נראתה בעיה בשן הזו. בCT סינוסים נצפתה ציסטה של רטנציה בסינוס מקסילרי באותו צד, די גדולה 1.8*2.2. בבדיקה נוירולוגית תקינה. לפי נוירולוג: אין נקודות טריגר בפנים, הכאב לא התקפי ולא כזרם חשמלי. בכל זאת בחשד לדלקת בעצב טריגמינלי שלח אותי לבצע מרי- תור בעוד שבועיים. לפני שנתיים עקב כאבי ראש ביצעתי מרי עם חומר ניגוד שהיה תקין. אני מבינה שדלקת בעצב הטריגמינלי נגרמת ע"י גידולים מוחיים או טרשת נפוצה ואני מאוד חרדה. רציתי לשאול, האם התיאור שלי דומה לדלקת בעצב הטריגמינלי? והשאלה שניה: האם זה שעשיתי מרי שיצא תקין לפני שנתיים יכול להרגיע או שבשנתיים היה יכול לגדול משה? אשמח לתשובה מאוד לחוצה. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה מאוד מבקשת עזרה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן24/06/2015שלום רב לאירה
אני מניח לאור התיאור שלך שבעיה אוביקטיבית אצלך נשללה. אם עדיין לא נשללה מה שאני כותב בהמשך איננו נכון.
הטיפול החשוב ביותר שאת צריכה להדגיש הוא הדכאון והחרדה. זאת עקב כך שכל כאב גם הבאנאלי ביותר, וכשאין כל ממצא אוביקטיבי היכול להעיד על בעיה משמעותית כלשהיא -מלחיץ אותך מאד .הסיבה יכולה להיות אמונות בריאות שגויות שמתבטאות היטב גם במה שכתבת . גם אם ישבעו לך 1000 רופאים שאין הכאב מעיד על בעיה או מחלה משמעותית , עדיין החרדה לא תעלם והחשש עדיין ישאר.
לכן ממליץ של טיפולים כוללנים בחרדה כולל CBT .
בברכה
ד"ר פוגלמן יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דקירות בראש בצד שמאל מעל האוזן
תגובה שלילית שהייתה אחרי זריקת דיפרוספן
מיגרנה וריזוטו 10
MRI - תוצאה- בבקשה עזרה
כאבי ראש לאחר אסטרוציטומה
כאבי ראש עם חוסר תחושה ביד
אל דר יעקב הנכבד כאבי ראש שחזרו
תוצאות MRI.מהי המשמעות?
מיגרנות תכופות ופעילות ספורטיבית
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

