מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מפחדת מגידולבתאל27/12/2015
סובלת לאחרונה מתחושה של אי יציבות, שמתי לב היום כאשר אני מפנה מבט רק עם העיניים לצד ימין ונשארת במבט הצידה וגם כך בצד שמאל לאחר כמה שניות אני מרגישה כמו סחרחורת, לא סיבובית אבל מעין תחושה שהמציאות זזה לי במוח! ממש מרגישת את המוח מאחור בסערה! כשאני מחזירה מבט ישר מרגישה מסחוררת. האם זה דבר מדאיג? או תופעה נורמאלית בעת הזזת העיניים וקיבוען לצד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפחדת מגידול - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן29/12/2015שלום לשני המפחדת מגידול
חסרים הרבה פרטים בסיפור שלך .
האם נבדקת ע"י רופא?
בברכה
ד"ר יעקב פגולמן - רופא כאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התייחסותך רושמת את פרטיי
בתאל29/12/2015בת 32 , בריאה בד"כ, בחודשים האחרונים יש לי כאבי ראש ותחושת אי יציבות, כאילו הקרקע זזה לי בהליכה, עמידה ובכל פעולה הנעשית לאט בדרך כלל! (פחות מורגש בריצה למשל) בעמידה אני חשה פולסים של נדנוד ומרגישה כמו שיכור. לא מסוגלת לעלות למשל על מתקנים של כושר הזזים במאוזן או מאונך כי מיד אחר כך מרגישה מסוחררת, משהו לא מאוזן אצלי ואין לי מושג מה. הייתי אצל רופאת משפחה-תקין. נוירולוג-בדיקה תקינה א.אג- תקין,שלח אותי לבדיקת שמיעה שהתור אליו בעוד חודשים. קרקעיות עיניים-תקין! בדיקת דם תקין גם B12 את האמת אני כבר לא יודעת מה עובר עליי, כל בוקר אני ממש "מחכה" לראות איך ארגיש ויודעת שישר אחוש את האי יציבות והריחוף הנוראי הזה! כדור בטהסטין לא ממש עושה את העבודה! מנסה לעבוד על תרגילי שיוי משקל- כמו ללכת על קו ישר בעינים עצומות-ולא ממש מצליחה מרגישה שיש לי מערבולת בראש.. אם עומדת בעיניים סגורות ורגליים צמודות חשה לחץ בראש מאחורה ושוב חשה פולסים בראש ובגוף.....יצאתי מאיזון! וגם קצת מדעתי!!!! לאיזה כיוון ללכת? (אציין שלפני שנתיים וחצי ביצעו לי סי טי מוח עם חומר ניגוד-תקין)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התייחסותך רושמת את פרטיי - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן29/12/2015שלום רב לשני
המקרה שלך בהחלט איננו שגרתי ואני מתרשם מכמות ואיכות הרופאים שראית והבירורים שעשית .
ברור שהתופעה מורידה לך משמעותית את איכות החיים.
מקרים שאינם שגרתיים זקוקים לרופאים שחושבים לא שגרתי .
אם תפני אלי אישית אשמח להפנותך לכאלה .
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דקירות בראש בצד שמאל מעל האוזן
תגובה שלילית שהייתה אחרי זריקת דיפרוספן
מיגרנה וריזוטו 10
MRI - תוצאה- בבקשה עזרה
כאבי ראש לאחר אסטרוציטומה
כאבי ראש עם חוסר תחושה ביד
אל דר יעקב הנכבד כאבי ראש שחזרו
תוצאות MRI.מהי המשמעות?
מיגרנות תכופות ופעילות ספורטיבית
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

