מפחדת מגידול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפחדת מגידול
    בתאל
    27/12/2015

    סובלת לאחרונה מתחושה של אי יציבות, שמתי לב היום כאשר אני מפנה מבט רק עם העיניים לצד ימין ונשארת במבט הצידה וגם כך בצד שמאל לאחר כמה שניות אני מרגישה כמו סחרחורת, לא סיבובית אבל מעין תחושה שהמציאות זזה לי במוח! ממש מרגישת את המוח מאחור בסערה! כשאני מחזירה מבט ישר מרגישה מסחוררת. האם זה דבר מדאיג? או תופעה נורמאלית בעת הזזת העיניים וקיבוען לצד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת מגידול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפחדת מגידול - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    29/12/2015

    שלום לשני המפחדת מגידול
    חסרים הרבה פרטים בסיפור שלך .
    האם נבדקת ע"י רופא?
    בברכה
    ד"ר יעקב פגולמן - רופא כאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התייחסותך רושמת את פרטיי

    בתאל
    29/12/2015

    בת 32 , בריאה בד"כ, בחודשים האחרונים יש לי כאבי ראש ותחושת אי יציבות, כאילו הקרקע זזה לי בהליכה, עמידה ובכל פעולה הנעשית לאט בדרך כלל! (פחות מורגש בריצה למשל) בעמידה אני חשה פולסים של נדנוד ומרגישה כמו שיכור. לא מסוגלת לעלות למשל על מתקנים של כושר הזזים במאוזן או מאונך כי מיד אחר כך מרגישה מסוחררת, משהו לא מאוזן אצלי ואין לי מושג מה. הייתי אצל רופאת משפחה-תקין. נוירולוג-בדיקה תקינה א.אג- תקין,שלח אותי לבדיקת שמיעה שהתור אליו בעוד חודשים. קרקעיות עיניים-תקין! בדיקת דם תקין גם B12 את האמת אני כבר לא יודעת מה עובר עליי, כל בוקר אני ממש "מחכה" לראות איך ארגיש ויודעת שישר אחוש את האי יציבות והריחוף הנוראי הזה! כדור בטהסטין לא ממש עושה את העבודה! מנסה לעבוד על תרגילי שיוי משקל- כמו ללכת על קו ישר בעינים עצומות-ולא ממש מצליחה מרגישה שיש לי מערבולת בראש.. אם עומדת בעיניים סגורות ורגליים צמודות חשה לחץ בראש מאחורה ושוב חשה פולסים בראש ובגוף.....יצאתי מאיזון! וגם קצת מדעתי!!!! לאיזה כיוון ללכת? (אציין שלפני שנתיים וחצי ביצעו לי סי טי מוח עם חומר ניגוד-תקין)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התייחסותך רושמת את פרטיי - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    29/12/2015

    שלום רב לשני

    המקרה שלך בהחלט איננו שגרתי ואני מתרשם מכמות ואיכות הרופאים שראית והבירורים שעשית .
    ברור שהתופעה מורידה לך משמעותית את איכות החיים.
    מקרים שאינם שגרתיים זקוקים לרופאים שחושבים לא שגרתי .
    אם תפני אלי אישית אשמח להפנותך לכאלה .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו