כאבים בעניים וראש בצד אחד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בעניים וראש בצד אחד
    אא
    04/02/2017

    שלום סובלת שנים ממגרנה בדרך כלל ביום שני
    אך בשבועיים האחרונים נהיה לי כאב בעין שמאל מיו דקירות ואז בעין ימין פעם פה פעם בעין שמאל
    ולפעמים כאב באזור גבה שמאל או אזור גבה ימין במיוחד שאני לוחצת על הגבה
    ליפני חודשיים היתי בבדיקת עניים שגרתית בגלל אבי דיש לו מחלת אר פי בעין עשיתי בדיקה ללא קשר לכאבים שכן הכאבים התחילו ליפני שבועיים
    בכל מקרה הבדיקה יצאה תקינה כולל בדיקה עם טיפות ונראה לי שזה בדיקת קרקעית העין אין לחץ וברוך ה אמר שכל בסדר אני לא יודעת כבר מה לעשות מצד 1 הכאבים בעינים לא עובד וגם בצידי הראש מעל הגבות כמו שציינתי פעם צד שמאל ופעם ימין
    אילו לא כאבים כמו מגרנה זאת אומרת לא קשים במיוחד אך מאחר ואני חרדתית אני פוחדת לפנות שוב לנוירולג כי כבר הייתי ליפני חצי שנה על משהו אחר
    שאלתי העיקרית היא ... האם עצם העובדה שזה כואב כל פעם בצד אחר או בעין אחרת זה מסוכן ?כי בוודאות אני יודעת שזה לא מגרנה כי במגרנה הכאב הוא רד בצד 1 של הראש ומקרין רק לצד 1 של אותו העין או הרקה ומלווה בבחילות
    אך כמו שציינתי הכאבים הללו מוזרים הם פחות כואבים בהרבה אך לא עוברים כמו במגרנה שעוברת אחרי כמה שעות
    לא לקחתי שום תרופה כי הכאב לא חזק בכלל
    למעשה אני לא יודעת בכלל אם לדאוג מזה אך אני כהרגלי לחוצה ופוחדת בעיקר מסיטי או mriכי אני פוחדת ממקומות סגורים
    מה לעשות האם זה נשמע כמו משהו מסוכן ?האם יש עודבדיקות שאפשר לעשות חוץ מ סיטי
    יש לציין שכל פעם אני סובלת מכאבים בגוף פעם ראש פעם גב פעם חזה פעם שד וכל פעם רופאים זה מייאש מה גם שהנוירולוגית שלי קרא לי פעם אחת היפוכונדרית או משהו כזה ואני כבר מתביישת ללכת אליה אבל אני יודעת שאני לא מדמיינת ובאמת זה קצת כואב ולא עובר
    אשמח לתשובה אגב הייתי גם אצל אף אוזן גרון ושללה סינוסיטיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בעניים וראש בצד אחד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש סביב העין

    ד``ר יעקב פוגלמן
    14/02/2017

    בקר טוב ל אא
    שלום רב
    רוב הסיכויים שמדובר בתסמונת מיופאציאלית של הצואר .
    בשריר ספציפי שמקרין את הכאב לאזור העין ושמו SCM .
    את תסמונת הקרנת הכאב שלו אפשר למצוא בכל אתר .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו