התקפות מגרנות אאורות מרובות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפות מגרנות אאורות מרובות
    הדס
    04/04/2017

    שלום דוקטור,
    אני בת 24. מאז גיל 13 סובלת ממיגרנות אאורה (חוסר בראייה, נימול ביד ובפה). הכאב ראש אינו חזק ומה שמפריע לי בעיקר זו בעצם ההאורה והחוסר נוירולוגי. התדירות של ההתקפים הם נורא משונים, יכול לתקוף אותי פעמיים בחודש ואפילו בלילה וכן יכול להיות חודשים מבלי שאקבל לו התקף אחד (ואף שנים, מגיל 18 עד 22 לא קיבלתי התקף אחד)

    לאחר ארבעה חודשים של שקט יחסי ללא התקף, בשבוע האחרון אני סובלת מהם המון.
    היה לי התקף חוסר ראייה ולאחר 5 ימים באותו יום קיבלתי 3 התקפים שככל בעיה בראיה, לאחר מכן היד התנמלה לי ועוד סבב של בעיות בראיה. למחרת בערב עוד התקף בראיה.
    אני ממש מבועתת, מפחדת, לא מבינה מה קורה.
    האם זה מסוכן? האם יכול להיות מצב שכזה? התקף כזה ארוך ואגרסיבי? הכאב ראש לא נורא אם בכלל מורגש.
    האם זה נורמטיבי בחולי מיגרנה?
    אני ממש מתקשה להמשיך לנהל שגרת חיים יומית עם פחד מהתקפים.


    רוצה לציין שלוקחת 10 מג דרלין למניעת דופק מהיר בלי קשר לאאורה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד ממגרנות

    ד``ר יעקב פוגלמן
    04/04/2017

    תודה לשואלת.שאלה מצוינת. לעיתים קרובות הפחד מההתקף גרוע יותר מההתקף עצמו.במקרה זה טיפול על ידי cbt או טיפול התנהגותי קוגניטיבי הוא הטיפול הנכון. בברכה דר יעקב פוגלמן טיפול בכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו