כאבים שרירים וקושי נשימה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים שרירים וקושי נשימה
    אהוב
    30/05/2017

    אינינ בטוח שזה הפורום המתאים אבל אנסה,
    לפנ יכחודש החלה אצלי התקררות אשר גרמה לי לכאבי שרירים. הלכתי לבדיקות כי זה התבטא בלחץ בחזה ובדיקות השתן והאקג חזרו תקינות. מאז יש לי כאבים בכפות הרגליים והידיים כאילו בפרקים ולפעמים אף תחושה שחלק מהאצבעות רדומות וכואבות בקצה שלהן. כמו כן יש לי קושי בנשימה עמוקה, כאילו אני חייב להתאמץ כדי לקחת נשימה עמוקה , שרירי גב וחזה תפוסים מעט (שכמות וצלעות) - מה זה יכול להיות ? הבדיקות תקינות ונאמר לי שאולי זה מההתקררות ושיעול.. אשמח לחוות דעת , זה כולל גם מעט כאבי ראש וסחרחורות , אבל לא קשים , משהו קל יחסית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים שרירים וקושי נשימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים וקושי בנשימה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    31/05/2017

    שלום רב לאהוב
    שאלתך איננה ברורה . אם לא נמצא כל ממצא פאתולוגי בבדיקות אז מה הבעיה?
    מהמשפט שכתבת : "כמו כן יש לי קושי בנשימה עמוקה, כאילו אני חייב להתאמץ כדי לקחת נשימה עמוקה" עושה רושם מבלי להכירך שהינך בחרדה .
    ועל זה, ועל פרשנות המוח שלנו לכאב צריך לעבוד .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו