כיצד מתמודדים עם הפלה מאוחרת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כיצד מתמודדים עם הפלה מאוחרת
    ניסים
    29/06/2011

    שלום , השבוע התבשרנו בשורה מכאיבה כי בבדיקת מי שפיר התגלה פגם בעובר ויש לבצע גרידה . לנו שני בנים בני 8 ו-5 , בני בן ה-8 היה נוכח בזמן הידיעה המכאיבה ונאלצנו לספר לו כי ישנה בעיה . ההפלה מתוכננת ליום ראשון הקרוב . מאחר ואישתי נמצאת בשבוע 21 להריון ,ההריון מאוד מוחשי אנחנו רואים תזוזות ובעיטות של העובר הילדים מאוד ציפו לאחות וכל הזמן היו מחבקים,מלטפים מדברים איתה.... שאלתי היא איך להעביר לילדים ? מה להעביר להם ? מה נכון להגיד ?

    תודה :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד מתמודדים עם הפלה מאוחרת - תגובה

    סמדר ריינר
    30/06/2011

    שלום ניסים,
    אפשר לדבר עם הילדים על כך שעד שהעובר לא נולד הוא עובר ועדיין לא תינוק. לצערכם הרב, העובר הזה לא בשל ולכן לא יוכל להיוולד, ואתם מקווים שבהמשך (אם אכן יש לכם תכנית כזו) תוכלו לנסות שוב.
    חשוב שתתנו לאכזבה ולעצב להתבטא (גם אם זה לא באותו הרגע, ייתכן שזה יבוא בהמשך), ושתהיו קשובים אם עולות חרדות או שאלות סביב הנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו