מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשיים עם ילד בן שנתייםדנית29/06/2011
שלום רב!
בימים האחרונים בני בן השנתיים מתנהג "מוזר" ביחס למה שאנו רגילים.
יש לו התקפות זעם,לא ברור לנו מה הוא רוצה.הוא מרביץ לנו,וזורק דברים.
לפני חודשיים נכנס לגן חדש,בגן הוא הכי קטן.(הבא אחריו בגיל הוא בן שנתיים וחצי)
כמובן שהיו לו קשיי קליטה,ואנו מרגישים שעדיין יש לו,קשה לו להפרד מאיתנו בבוקר.
בגן מדווחים לנו שהכל בסדר איתו,שהוא משחק יפה,אוכל וישן טוב.
שאלתי היא, האם זה נכון להשאיר אותו בגן שהוא כרגע עד ספטמבר הילד הכי קטן?
או האם כדי להוציא אותו ולהכניס אותו שוב בספטמבר?
ודבר נוסף ממה יכול לנבוע התנהגות זו? האם זה מתסכול כלשהוא?
ידוע לנו על גיל שנתיים הנורא,אנחנו פשוט לא בטוחים שזה קשור כ"כ
אנא התיחסותך המהירה אננחנו ממש אובדי עצות.
בברכה
דנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיים עם ילד בן שנתיים - תגובה
סמדר ריינר30/06/2011שלום דנית,
אין לילד שום קשיי קליטה בגן. בגן הוא משתלב מצויין. הבעיה היא בפרידה מכם בבוקר, וייתכן שאתם עושים אותה לא נכון. כדאי לא להתרגש מהבכי שלו בכניסה לגן לעשות פרידה קצרה ועניינית, ייתכן שאם תנהגו כך לא תהיה לילד סיבה לעשות עניין מהפרידה.
כמובן שאין להוציא אותו מהגן ולהחזיר אותו אחר כך. אין שום בעיה בגן הבעיה היא בפרידה מכם בבוקר והיא כנראה יותר קשורה לקשר אתכם מאשר לגן.
אכן הוא נכנס לגיל שנתיים וצריך למצוא דרך להציב גבולות בצורה בטוחה, עיקבית ורגועה. יכול להיות שאתם מתקשים בכך כי קשה לכם לקבל את התוקפנות שלו ואת השינוי שחל בו, שהוא שינוי טבעי וחשוב שמעיד על כך שהוא מתפתח כראוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
