בן שש שלא מבין סיטואציות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן שש שלא מבין סיטואציות
    גלי9
    15/09/2014

    שלום, יש לנו ילד בן שש חכם ומסיק מסקנות מאירועים שונים, אך נראה שאינו מבין איך להתנהג בסיטואציות שונות ולכבד סמכות של אחרים מלבד ההורים. הוא מסרב לומר שלום לאנשים אפילו לא לסבא וסבתא. נמנע משיחות עם מבוגרים שאינם הוריו (דודים, שכנים חברים שלנו)אך כן מתקשר יפה עם ילדים בגילו ואף בני תשע חברים של אחיו. עלה לכיתה א׳ יוצא מהכיתה כשרוצה, מפריע למורהומרעיש כשהיא מנסה ללמד. הוא נוטה להיפגע בקלות, בעל רגישות למגע. האם בגיל כזה ועקב הקושי בהתנהלות נכונה מול מבוגרים מומלץ לקחת אותו לטיפול פסיכולוגי? סביר להניח שלא ישתףפעולה עם המטפל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שש שלא מבין סיטואציות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שש שלא מבין סיטואציות - תגובה

    פז שפירא
    23/09/2014

    הי גלי9,

    חסר מידע רב שיעזור לגבש עמדה לגבי המצב ולגבי דרכי הטיפול. למשל, חסר מידע לגבי ההתפתחות והיכולות השונות של בנך לאורך השנים. אני מציעה לשם התחלה להיפגש עם פסיכולוג (יש פסיכולוג מטעם בית הספר או באופן פרטי) ולהתייעץ איתו. פסיכולוג שישמע מידע רב לגבי בנך יוכל להחליט יחד איתכם מהי ההתערבות הרצוייה. ההתערבות יכולה להיות למשל החלטה על אבחון, שיתוף פעולה מסויים ביניכם ובין המורה, המלצה על פעילות מחוץ לבית הספר שתוכל לחזק את בנך ועוד.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו